Pingting Skrevet 4. desember 2011 #141 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg skriver aldri om ting jeg ikke kan noe om. M-hm. du vet vel at 50 prosent av norges befolkning tror på en form av gud? selvom de ikke tilhører en spesiel religion? flest terorister er ateister Man velger selv om man vil følge en religion derfor kan man umulig være hjernevaska. Oooog gullkornet: Kan godt hende de er ateister Sorry, ass. Ikke overbevist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 4. desember 2011 #142 Del Skrevet 4. desember 2011 Og jeg når jeg ikke har kildene hjemme kan jeg ikke vise kildene men må skrive det jeg har lært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. desember 2011 #143 Del Skrevet 4. desember 2011 Religion kan ikke bevises. Det er derfor det kalles TRO. Vitenskap og forskning går like bra sammen som deg og meg, altså ikke særlig bra Vitenskap og forskning hører liksom sammen...så langt fra sammenlignbart med deg og og meg. Og ja, siden religion er tro, kan det ikke legges frem som en sannhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 4. desember 2011 #144 Del Skrevet 4. desember 2011 M-hm. Oooog gullkornet: Sorry, ass. Ikke overbevist. JA MEN DE TINGENE HAR INGENTING MED ISLAM Å GJØRE!!!!!!! Hver gang jeg skriver om Islam skriver jeg fordi jeg kan det, men ellers kan det godt hende jeg er dårlig på kilder. Jeg kan diskutere om andre ting enn Islam vett du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruteson Skrevet 4. desember 2011 #145 Del Skrevet 4. desember 2011 Det skal ikke stå på innsatsen, ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #146 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg liker TS Hadde sikkert likt dere andre og i en annen setting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 4. desember 2011 #147 Del Skrevet 4. desember 2011 Og jeg når jeg ikke har kildene hjemme kan jeg ikke vise kildene men må skrive det jeg har lært Og hvilke kilder er så dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. desember 2011 #148 Del Skrevet 4. desember 2011 JA MEN DE TINGENE HAR INGENTING MED ISLAM Å GJØRE!!!!!!! Hver gang jeg skriver om Islam skriver jeg fordi jeg kan det, men ellers kan det godt hende jeg er dårlig på kilder. Jeg kan diskutere om andre ting enn Islam vett du. ...hæ? Jeg sier det virker som om du uttaler deg om ting du ikke kan noe om. Du sier du aldri uttaler deg om ting du kan noe om. Jeg gir flere eksempler hvor du har uttalt deg om ting du ikke kan noe om. ...du svarer med at de tingene ikke har noe med islam å gjøre. Men at du kan diskutere om andre ting enn islam. HÆ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 4. desember 2011 #149 Del Skrevet 4. desember 2011 Når jeg skriver om Islam skriver jeg det jeg har lest og hørt i moskeen, derfor er det ikke bare min mening. Foreksempel det med at det ikke finns hellig krig fikk jeg vite i moskeen og argumentene OG kildene så ikke kom her å skriv om ting du ikke vet noe om! Vær så snill, la livet dit formes alle andre steder en i en moske, kirke eller andre religiøse hus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #150 Del Skrevet 4. desember 2011 ...hæ? Jeg sier det virker som om du uttaler deg om ting du ikke kan noe om. Du sier du aldri uttaler deg om ting du kan noe om. Jeg gir flere eksempler hvor du har uttalt deg om ting du ikke kan noe om. ...du svarer med at de tingene ikke har noe med islam å gjøre. Men at du kan diskutere om andre ting enn islam. HÆ? Islam er ikke svart på hvitt. Det er en subjektiv tolkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #151 Del Skrevet 4. desember 2011 Vær så snill, la livet dit formes alle andre steder en i en moske, kirke eller andre religiøse hus. Det må da være opp til TS å bedømme? Vær så snill la livet ditt, MorAase, åpne seg litt for andre folks livsveier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 4. desember 2011 #152 Del Skrevet 4. desember 2011 Det må da være opp til TS å bedømme? Vær så snill la livet ditt, MorAase, åpne seg litt for andre folks livsveier Beklager, men jeg kommer alltid til å kjempe mot "hus" som lærer fra seg blank løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruteson Skrevet 4. desember 2011 #153 Del Skrevet 4. desember 2011 Alt i alt, TS. Føles debatten vellykket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 4. desember 2011 #154 Del Skrevet 4. desember 2011 Nydelig tråd dette. den illustrer veldig klart noe av problemet med religioner genrelt, og islam spesielt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #155 Del Skrevet 4. desember 2011 Nydelig tråd dette. den illustrer veldig klart noe av problemet med religioner genrelt, og islam spesielt. Det er ikke Islam som er problemet her. Det er holdninger til noen av deltakerne. Hvorfor er du så islamkritisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 4. desember 2011 #156 Del Skrevet 4. desember 2011 Nydelig tråd dette. den illustrer veldig klart noe av problemet med religioner genrelt, og islam spesielt. Dette her har ingenting med Islam å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 4. desember 2011 #157 Del Skrevet 4. desember 2011 What the ....??? Fornøyelig lesing, i allefall. Og videoen var pen å se på, og for seg selv behagelig å høre på.Om det hadde vært uten tekst. For det ble ikke behagelig. Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 4. desember 2011 #158 Del Skrevet 4. desember 2011 Du bommer litt på det siste svaret der. Du må gjerne tro hva du vil, men det gir deg ikke grun til å degradere oss andre til dumme. Du er en møkkakatt som burde feie din egen kattesand før du begynner å spankulere i andres katteboks Selvfølgelig gir min tro meg den retten. Hvorfor skal min tro være ekskludert fra retten til å dømme andre, når troen i diskusjon gir retten til å drepe ikke-troende? "fight and slay the pagans (or infidels or unbelievers) wherever you find them?" (9:5) Det skal være sagt at setningen er tatt ut av sammenhengen, da den fortsetter "but if they repent, and establish regular prayers and practice regular charity, then open the way for them... for God is Oft-forgiving, Most Merciful." Så alle ikke-troende bør drepes, om de ikke begynner å praktisere religion. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 4. desember 2011 #159 Del Skrevet 4. desember 2011 Det er ikke Islam som er problemet her. Det er holdninger til noen av deltakerne. Hvorfor er du så islamkritisk? fordi islam er den av de fem stor relgionene som er minst utviklet. det vil si, har flet uskolærte tilhengere. Mitt mål er å bekjempe alle religioner og all form for overtro med vitenskapelige fakta. Få samfunn til å være tuftet på demokratiske prinsipper og ikke religiøs vranglære. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. desember 2011 #160 Del Skrevet 4. desember 2011 Nydelig tråd dette. den illustrer veldig klart noe av problemet med religioner genrelt, og islam spesielt. Uff, dette kan ikke skyldes på islam, men på mennesker som har fått det for seg at deres tro beviser noe som helst. Og disse forekommer i absolutt alle religioner... Så ja, det kan skyldes på religioner generelt, men ikke islam spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå