Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker innimellom å poste linker til avisartikler eller andre morsomme ting på FB. En ting som imidlertid irriterer meg er at enkelte av de stedene jeg kopierer linker fra lister meg opp som "Cata har anbefalt dette" - og så kommer artikkelen eller hva det nå måtte være? (De store nettavisene er "flinke" til å ha en slik offentliggjøring.)

Mener jeg så noe om hvordan man kunne stoppe dette i en artikkel for noen uker siden, men jeg klarer ikke finne den igjen.

Jeg har endevendt "privacy" på FB uten å finne noe som blokkerer denne utleggingen, og jeg har googlet meg både gul og blå men klarer tydeligvis ikke finne rette kombinasjonen av søkeord for jeg kommer bare til sider for utviklere som forteller meg hvordan jeg skal legge inn "liker" knapp - ikke hvordan jeg skal fjerne meg selv fra en liker liste på en ekstern side.

Tips til hvordan dette evt. kan fikses mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne her. Dette irriterer pixlene utav dataskjermen min. :popcorn:

Skrevet

Henger meg på denne her. Dette irriterer pixlene utav dataskjermen min. :popcorn:

:fnise: I så fall håper jeg de pixlene som dekker "Lutetium liker dette" hopper ut først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...