AloeVera Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Denne tråden kan egentlig brukes til alle slike typer spørsmål. Har savnet en slik tråd tidligere også. Jeg lurer på hva sangen i Viaplay reklamen som går på tv3 heter? Noe med "between us two/now" er alt i teksten jeg kommer på.
Serenity_ Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 (endret) du kan spør her æsj, får ikke linken til å funke. Men Viaplay har egen facebooksiden der du kan stille spørsmål, eller feks komme med ønsker om film/serier. Endret 29. november 2011 av Serenity_
Gjest ms_kwang Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 -That there might be something real between us two Neida sorry jeg er IKKE justin bieber fan, men jeg kunne gjerne prøvd meg på...hva het det programmet på NRK1 igjen. Nå satt det jo helt stille >.< Det programmet hvor det er 2 teams, som synger, finner ord, og slikt , OH Beat for Beat? xD elns..
AloeVera Skrevet 30. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2011 (endret) -That there might be something real between us two Neida sorry jeg er IKKE justin bieber fan, men jeg kunne gjerne prøvd meg på...hva het det programmet på NRK1 igjen. Nå satt det jo helt stille >.< Det programmet hvor det er 2 teams, som synger, finner ord, og slikt , OH Beat for Beat? xD elns.. Nei, det er ikke en Justin Bieber sang. Men har sendt mail til viaplay og fikk svar nettopp :D Beat for beat heter programmet ja Endret 30. november 2011 av onlyme
Gjest ms_kwang Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 åh den sangen var fancy da Ikke heeelt min stil, men likte den likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå