Gå til innhold

Date når man er over 30..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finner man på? Jeg er 30, og han er 34.

Jeg har ikke vert på date på mange, mange år.

Å be på film er vell noe man er litt ferdig med.

Andre tips enn å be på middag? Blir det for fint eller?

Vi kjenner hverandre sånn passe ved tideligere anledninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Sist jeg var på date,så tok vi bare en øl! Uformelt og koselig:)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er man "ferdig" med å be på film?

• Liker 2
Skrevet

Å be hverandre på film er man vel absolutt ikke ferdig med over 30, men man bør jo uansett ikke gjøre det på første daten, da får man ikke snakket noe særlig. Jeg ville lagt opp til litt aktiviteter, f. eks bowling, biljard, go cart osv. Da får man muligheten til å få snakka litt samtidig som det ikke trenger å bli så kleint i øyeblikkene man ikke sier noe slik det gjerne blir på en middag.

Skrevet

Stikke på kafe og bare slå av en prat? Rema-1000 metoden fungerer den.

Skrevet

Å be hverandre på film er man vel absolutt ikke ferdig med over 30, men man bør jo uansett ikke gjøre det på første daten, da får man ikke snakket noe særlig. Jeg ville lagt opp til litt aktiviteter, f. eks bowling, biljard, go cart osv. Da får man muligheten til å få snakka litt samtidig som det ikke trenger å bli så kleint i øyeblikkene man ikke sier noe slik det gjerne blir på en middag.

Takk for svar :)

Jo, den kan bli klein den middagsbiten.

Vi har tatt øl sammen, så akkurat det blir "for" uformel i denne situasjonen, da jeg tenkte å finne på noe annet.

Litt av den rolige sorten kanskje :)

Skrevet

Takk for svar :)

Jo, den kan bli klein den middagsbiten.

Vi har tatt øl sammen, så akkurat det blir "for" uformel i denne situasjonen, da jeg tenkte å finne på noe annet.

Litt av den rolige sorten kanskje :)

Rolig som ikke gå på fylla sammen? aktiviteter er da fin. Kjør gokart sammen. Spill biljard eller bowling. Ta en slalomtur. Tat et tandemhopp i fallskjerm. Mulighetene er mange til å bli kjent på en mer spesiell måte :)

Skrevet

Tat et tandemhopp i fallskjerm.

En typiskrolig date... :skratte:

• Liker 3
Gjest Consensio
Skrevet

Kino, middag ute, handle inn sammen og lage middag sammen (gylden mulighet for å lære hverandre å kjenne bedre), gå turer i skogen/parken, sykkeltur, fisketur, biltur osv osv

Dette er hva jeg ville likt å gjort på en date, både når jeg var ung og nå som er er godt oppi 30-åra

Skrevet

Utforsk byen sammen. Kan bli koselig å fryse eller bli våt også og man finner også mye å prate om ved å bruke omgivelsene som inspirasjon.

• Liker 1
Skrevet

Ikke bowling! Det er ett bråkete miljø å bli kjent i. Biljard er mye bedre.

Skrevet

Cafè? Kino? Middag? Gå tur? Museum? Dra på julemarked?

Skrevet

Var på bowlingdate for ei stund siden. Synes ikke det var bråkete jeg da,vi fikk snakket ordentlig mellom rundene . Var veldig koselig,og bowlingen var en ice-braker :)

(vi holder nok på å bli kjærester :rodmer: )

Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev 29 november 2011 - 21:34:

Tat et tandemhopp i fallskjerm.

En typiskrolig date... :skratte:

ja pleier å gjøre det på første daten for å se hvor tøff han er :skratte:

Endret av makkapakka
Skrevet

ta ham med i kirken i morgen, så får du testet tolmodigheten hans :)

Gjest MorAase
Skrevet

Dere er foresten gamle nok til å gå en tur i raskt tempo, bli svette og så dusje sammen etter på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...