Gå til innhold

Venter spent på en pakke fra utlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt noen varer fra utlandet for første gang, og jeg har spent fulgt med på pakkens reise.

Men nå skjønner jeg ikke helt hvor den er.

Pakken kom til Oslo Brevsenter (Postterminalen) fredag, og ble samme dag videresendt til tollbehandling på Lørenskog.

I dag står det at pakken er ankommet termial (Lørenskog) for videresending.

Er pakken nå ferdig tollbehandlet og videresendt til meg slik at jeg kan forvente den her om en dag eller to, eller har pakken brukt 4 dager fra Oslo Brevsenter til tollterminalen på Lørenskog, og blir liggende der til fortolling noen dager?

Slik står det på sporingen:

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 29.11.2011 07:06 1470 LØRENSKOG

Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling 25.11.2011 19:13 1470 LØRENSKOG

Sendingen er ankommet mottakerlandet 25.11.2011 17:47 OSLO LETTER CENTER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når pakker kommer til Norge fra utlandet, så går de gjennom tollen i Oslo. Det er kun her de har tollbehandling i Norge (så vidt jeg vet i alle fall). Det tar vanligvis noen dager før de får sendt pakker videre fra Oslo.

I ditt tilfelle ble pakken sendt til tollbehandling den 25, og sendt videre fra Oslo til Lørenskog den 29. Det vil si at pakken mest sannsynlig kommer frem til Lørenskog den 30. Om det er Lørenskog som er adressen din, så kan du altså mest sannsynlig hente den i dag (onsdag), eller den 1 desember om du er litt uheldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...