Zoë Castillo Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Hvilke kortavtaler o.l. er mest lønnsomme ved kjøp av drivstoff? Nå bruker vi bare Visa på en tilfeldig stasjon, og jeg føler vi taper mye penger på dette!
challenger Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Jeg fyller alltid bensin på esso så jeg får brukt coop-kortet mitt:) Du får jo igjen en del kroner på det til slutt.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Vi har flere ulike avtaler, har Coop-kort, som gir rabatt på Esso og Statoil, og Trumf som gir rabatt på Shell. Bruker mye drivstoff, og har derfor lagt meg til vanen med å registrere pris fra dag til dag, og fyller vanligvis der det er billigst, iregnet rabattene. Det er også en del å spare på tidspunktet man fyller, feks er det alltid billig mandags morgen, vanligvis også billigere onsdag morgen, sent fredags kveld og søndag kveld. (i Oslo) På mandag, når prisen skrus opp rundt lunsjtider kan differansen være så stor som to kroner literen.
*Frida* Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Registrerer coop-kort på Esso og Best, og trumf på Shell. (Har registrert trumf på alle korta eg og sambo brukar til drivstoff og mat, så då treng eg ikkje huske på å registrere trumf-kortet ved betaling)
Gjest Varpunen Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Bruker nafkortet og får 40 øre i rabatt p/liter på statoil. Synes det er veldig greit fordi rabatten trekkes der og da. Må bare dytte inn nafkortet før man dytter inn bankkortet.
Gjest Wei Wei Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har ingen avtaler. Bruker mitt vanlig lønnskort.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Jeg kjører mye og fyller også dermed MYE..fyller alltid på Statoil med coop kort. Vil nok anbefale å fylle på Statoil, ettersom jeg syns de alltid ligger best på pris og man kan bruke enten coop 30 øre literen, naf 40 øre literen eller spørre de om å få Statoil brukskort da kan man få fra 30 øre- til 50 øre literen.. litt forskjell på brukskort/kreditkort tror jeg. Syns det 2 svaret du har fått her, sier det best, søndag kveld/mandag morgen er det stortsett best
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Jeg fyller diesel kun på søndager og fyller alltid på ST1 (tidligere Jet).
Inx Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Statoil med statoil-kort som regel på søndager, betaler når jeg får fakturaen. Det gir 30 øre rabatt per liter.
Gjest badeand1 Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Hvordan får man tak i naf kort? og koster det noe å ha det?
Casall Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Fyller enten på Statoil (på fridager, når jeg er å handler, rett og slett gammel vane fordi det er der jeg fylte før vi flyttet..) eller Esso, hvis jeg må ha bensin på vei til/fra jobb. Ser ikke så mye på prisen, bensin må jeg jo ha, og har heller ikke noe avtale.
Mykela Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Jeg bruker coop-kortet på statoil eller esso på søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå