anim1 Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Hei alle sammen Har prøvd å skjønne meg på dette her, men blir ikke så mye klokere. Har nå tatt to tester som viser tydelig blå synåltråd tynn strek med ettermiddagsurin. Jeg er 2 dager over tid i en nokså rimelig stabil menstruasjon, men har murringer i underlivet otg ryggen og såvidt ømme bryster, men ikke som jeg pleier å ha før mens. Samleie var 12.nov, så er jo ikke veldig mange dagene siden, hvordan er hcg nivåene da? Tenkte jeg skulle kjøpe digital test ikveld og ta den med morgenurin imorgen. Eller må jeg vente litt til med tanke på hcg nivåene?
Gjest Nuppa_ Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Hei alle sammen Har prøvd å skjønne meg på dette her, men blir ikke så mye klokere. Har nå tatt to tester som viser tydelig blå synåltråd tynn strek med ettermiddagsurin. Jeg er 2 dager over tid i en nokså rimelig stabil menstruasjon, men har murringer i underlivet otg ryggen og såvidt ømme bryster, men ikke som jeg pleier å ha før mens. Samleie var 12.nov, så er jo ikke veldig mange dagene siden, hvordan er hcg nivåene da? Tenkte jeg skulle kjøpe digital test ikveld og ta den med morgenurin imorgen. Eller må jeg vente litt til med tanke på hcg nivåene? De aller fleste pleier å teste positiv på IKM dagen hvis de er gravide. Du kan helt sikkert ta testen imorgen. Den hadde nok blitt positiv ikveld også hvis du er gravid.
anim1 Skrevet 29. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2011 Men er det vanlig med to sånne tester etterhverandre. tråden kommer opp innen 2 min har gått. :S to ganger på rad..
Gjest Nuppa_ Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Men er det vanlig med to sånne tester etterhverandre. tråden kommer opp innen 2 min har gått. :S to ganger på rad.. Jeg har mest erfaring med billigtester og den digitale. Men hvis ikke du vil ta den digitale ikveld, kan du nesten regne med 100% sikkert svar imorgen tidlig. Lykke til Jeg personlig hadde nok ikke klarte å vente til imorgen siden du har passert IKM :gjeiper:
anim1 Skrevet 29. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2011 Tusen takk! Jeg har bare lest om hcg nivåer og slikt og mange som sier de først kan øke litt senere hos noen og at det varierer veldig fra person til person. Tror det beste er å teste på morgenurin eller ta en tur til legen, får se imorgen :S
Bellabeautymor77 Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Helli Jeg er. ny herog leser forum ut og inn og prøver bli klok Jeg ble inseminert 10 oktober og følte alle tegn på gravid osv Men testet neg og fikk mensen ..så etter en uke svakt på cb ..følte meg gravid og at noe var galt med kroppen ..veldig trøtthet Osv Men slo fra meg dette Mensen kom for andre gang ..så da bestemte vi oss prøve igjen i januar da Men plutselig kastet jeg opp 2 dager på samme tid og kvalmen holder seg hele dagen uten oppkast Og nå testet svakt på sikkert 4-5 cb kun den som gir positivt og jeg reager på alt av mat lukter og parfymer osv Så nå skal vi på ul på torsdag ..synes dette er rare greier..men har jo følt hele tiden at jeg er gravid tross mensen ig negative tester men redd noe er galt også da Men med kvalmen. Ømme pupper .trøtthet oppblåst mage Så ja hva skal nam tro Noen som har opplevd det samme
Gjest Nuppa_ Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Tusen takk! Jeg har bare lest om hcg nivåer og slikt og mange som sier de først kan øke litt senere hos noen og at det varierer veldig fra person til person. Tror det beste er å teste på morgenurin eller ta en tur til legen, får se imorgen :S Ta tar du den digitale imorgen, hvis den er positiv så er du nok gravid de vanlige clearblue testene kan være litt rare
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Hvis du først skal kjøpe clear blue, hvorfor ikke kjøpe den som sier gravid/ikke gravid?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Jeg hadde smaleie samme dato som deg og har skrevet tråden om falske billigtester. Ingen tvil om at jeg er gravid, streken blir bare sterkere og sterkere. Hadde IKM på søndag. Fikk IKKE GRAVID på mandag, så det var for tidlig med digital test. Har dessverre hatt synålstreker tidligere med CB, så kan ikke svare deg på det dessverre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå