AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Jeg fikk i går brev i posten om at jeg hadde fått innvilget aap. Kjenner flere som går på dette og de fikk penger på konto i dag. Saken min har brukt lang tid på å bli behandlet, så jeg har sendt meldekort i snart 3 mnd. Men ingen penger på konto? Noen som vet når jeg kan mota disse pengene ? hvor lang tid pleier det og ta ?
Gjest fireflies Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 De er nok inne på kontoen i løpet av de førstkommende dagene. Deretter er det annenhver uke. Pass på at du sender meldekort på lørdager. Da får alltid inn pengene på mandag. Mulig du også får etterbetalt noe hvis du har ventet i flere uker. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Ok, da håper jeg pengene kommer på konto i morgen. Står på nav.no at medlekortene er lagt kalre til begrening.
Gjest fireflies Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Du kan jo bare ringe saksbehandleren din i morgen, han/hun vet når pengene er inne
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Hvis pengene er klare til beregning så burte du får pengene på konto snart, tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Jeg leverer meldekort via nett på lørdager og får da penger på kontoen på mandag ettermiddag.
Gjest otrivin Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Jeg tror jeg fikk de 3-4 dager etter brevet
Gjest Consensio Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Jeg pleier å få pengene på tirsdag/onsdag (sender meldekort på lørdager) Om du sendte meldekort i helgen som var så skal du ha pengene denne uka. Sender du meldekort nå til helgen, så skal du ha penger neste uke. Så selv om noen fikk penger denne uka, så gjelder ikke det for alle. Man får bare penger dagene etter man har sendt meldekort. Dersom du fortsatt ikke får penger så må du nesten prate med ditt nav kontor, da de er de eneste som kan svare deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå