Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #1 Skrevet 14. desember 2003 Når jeg skal søke på noe i google kommer det opp en liten liste med alt annet jeg har søkt på som har samme bokstav. Det jeg har søkt på i forrige måned synes jeg burde høre fortiden til. Derfor lurer jeg på om noen kan være så snill å fortelle meg hvordan jeg får fjerna disse irriterende listene!!? Har linux m/ Mozilla, om det har noe å si.. Takker for eventuelle svar!!
Gjest Lea Skrevet 14. desember 2003 #2 Skrevet 14. desember 2003 Jeg husker ikke om det fantes en enkel metode... Men jeg pleier å dobbelklikke i søkefeltet, slik at lista kommer opp og trykker på "Pil ned" og Delete. Da sletter du et og et ord. Mener at noen kom med en enklere løsning, som sletter hele lista...
Crazee Skrevet 14. desember 2003 #3 Skrevet 14. desember 2003 No har eg ikkje Mozilla innstallert, men det bør vera råd å stilla det der i preferansane - inkludert å sletta tidlegare "historie".
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #4 Skrevet 15. desember 2003 Takk for svar.. Har prøvd å slette et og et ord, men det går ikke! De kommer tilbake med en eneste gang.
jordbær Skrevet 15. desember 2003 #5 Skrevet 15. desember 2003 I IE kan du slå av "autofullfør" Men listene slettes enkelt: Få opp listen. Hold musepekeren over første ordet og trykk delete. Hold den inne til alle er borte. Slik pleier jeg å slette i allefall.
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #6 Skrevet 15. desember 2003 Det funker ikke å holde inne delete-knappen! Finnes det noe annet alternativ? Har søkt på litt av hvert jeg ikke vil at de andre brukerne av PCen skal se.. Tenkte jo ikke noe over at det kom til å lagres!
VesleBråka Skrevet 15. desember 2003 #7 Skrevet 15. desember 2003 Tools - Internet options Temporary internet files - delete files History - clear history
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #8 Skrevet 15. desember 2003 Bruker Netscape og ikke Mozilla, men siden de begge er Gecko-baserte, er det kanskje noe som er likt? Hos meg ligger i hvertfall innstillingen her: Edit > Preferences, Navigator > Smart Browsing, avkrysningsboks under "Location Bar Autocomplete".
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #9 Skrevet 16. desember 2003 Det funket å gå inn på tools! Tusen, tusen takk for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå