O'hara Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Jeg lurer litt på om jeg er overforsiktig, eller om jeg bare overdriver... Jeg har fått en tur til New York i gave, en plass jeg har skikkelig lyst til å besøke. Så... Datteren vår er så godt som ett år, jeg ammer fortsatt morgen, kveld og natt, og hun har til å aldri sovet borte fra oss. Tenkte litt på å ta henne med, men tenker at det er litt bortkastet, vi må da være på hotellet om kveldene, og attpåtil har man tidsforskjellene. Tenker sa at det beste for alle er om hun er igjen hjemme. Lurte litt på å da eventuelt dra i mai, men tenker at det er kanskje litt langt unna?? Hva om noe skjer? Greit, man skal ikke leve livet med å sette begrensninger på om noe muligens kanskje skjer, men, det er jo langt? Tenker å bli borte i 4-5 dager. Reiser man til Danmark eller noe slikt, så er man jo nærmere.. Så, hva ville du gjort? Når reiste du fra ungen(e) for første gang, og hvor lenge?
snart mor til to Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Jeg hadde barnevakt første gang når han var 4 mnd, men pga fullamming ble det med et døgn. Når han var 13 mnd og ferdig med amming sendte jeg mann og barn til mine svigerforeldre i fem dager; veldig deilig Og det var såpass lenge at jeg savnet de veldig også. Så i mai er jo datteren din 1 1/2 år og burde klare seg fint hos noen hun er trygg på. Barn er stort sett veldig greie når foreldrene er borte :D Øv på forhånd, la henne sove et par ganger hos de du tenker skal passe henne, slik at det ikke er første gangen. Jeg tror det er godt for både foreldre og barn å savne hverandre litt.
Aerah Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Reiste bort en helg da han var ett år! 100% alenemor og vi hadde vært sammen 24 timer i døgnet siden han ble født. Tror vi hadde godt av det begge to!
Gjest Surrehodet Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Var borte i 1 uke da hun var 8 måneder, men jeg ammet ikke. Med nr 2 var jeg borte 4 dager da hun var 6 måneder.
Donpedro Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Jeg hadde reist, uten tvil. Med eldste reiste jeg/vi vekk første gang 2 netter da han var litt over 2 - kunne gjerne dratt før men det falt seg ikke slik. Han sov borte første gang da han var 6 mnd, så en-nattsgreier har det vært flere av. Nr 2 reiste jeg fra i 3 døgn da hun var 3 måneder. Da var hun hjemme hos pappa. Deretter dro vi begge 3 døgn vekk fra begge da hun var 14 måneder. Kunne gjerne vært lenger vekk, jeg savner i liten grad barna når jeg er borte - og jeg har jo aldri ammet. Men herlig å se dem igjen.
Donpedro Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 (endret) Og du; hva om noe skjer tror jeg er like ille om barna er 1 år eller 17 år. Sånn er det med disse barna, liksom. Man må lære seg å leve med det, og sørge for at barna er hos noen de er trygge på. Endret 29. november 2011 av Donpedro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå