AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Hva skal til for at DU liker et innlegg her på KG, altså gir den et "pluss"? Gjør du det kanskje på mange, eller er det sjeldent du bryr deg om å gjøre det? Fortell om ditt synspunkt til "plussing" 1
Gjest SnowLeopard Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Hvis jeg er enig eller synes innlegget er spesielt bra. Jeg plusser ikke tulleinnlegg.
Gjest Slowpoke Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Jeg plusser innlegg jeg er enig i, synes er morsomme og godt formulert med gode argumenter selv om jeg ikke nødvendigvis er enig. Plusser ganske ofte. Skjønner ikke hvorfor jeg skal "spare" på plussene. 1
Mayah Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Jeg gir innlegg et pluss hvis jeg liker eller er enig i det som står der. Gjør det også hvis det tiltaler meg, er morsomt og gjør meg glad eller får meg til å le.
Chord Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Ikke så ofte jeg plusser innlegg, glemmer det kanskje litt bort.. Men gjør jeg det, så er det fordi jeg mener det er spesielt bra skrevet, kanskje med et veldig godt poeng.
Pene sko... Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Noen ganger er det gøy å plusse innlegg bare for å hive litt bensin på bålet når to eller flere brukere krangler i en tråd.
challenger Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Jeg plusser på innlegg jeg er enig i. Eller om noen har sagt noe bra, eller noe fantastisk morsomt:p Gir plusser ganske ofte, men jeg ser an hvem jeg plusser først
Gjest fireflies Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Jeg gir innlegg et pluss hvis jeg liker eller er enig i det som står der. Gjør det også hvis det tiltaler meg, er morsomt og gjør meg glad eller får meg til å le. Samme her Jeg plusser vel faktisk nesten oftere enn jeg skriver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå