chepooka Skrevet 29. november 2011 #1 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg skulle så veldig gjerne kjøpt meg en julestjerne med lys. Ønsker meg en stor stjerne av papir, med lys i (elektrisk sådan...) - noen som vet hvilke butikker som selger slike? Har lett og lett... Noe sånt som denne (men med lys) eller denne eller denne (fant den ikke på Åhlens) De er så fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 29. november 2011 #2 Del Skrevet 29. november 2011 Christiania belysning har noe som ligner veldig i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 29. november 2011 #3 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har sett slike på LampeMagasinet og Christiania. Kan hende de har på Clas Ohlsson også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 29. november 2011 #4 Del Skrevet 29. november 2011 De har de jo overalt På Åhlens, Expert, Glassmagasin, Tilbords osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chepooka Skrevet 29. november 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 29. november 2011 Nja, det kan se ut som om de har de overalt, men de jeg har sett så langt ser sikkert knallfine ut på avstand, men skikkelig tacky ut på nært hold... Blank plastikk and whatnot. Har vært på Kid, Åhlens, Kremmerhuset, Clas Ohlson, Nille (!)... Kanskje det bare er jeg som er altfor nøye Skal prøve Christiania Belysning, Glassmagasinet og LampeMagasinet - tusen takk for tips! Kanskje Indiska og Søstrene Grene har noe fint også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2011 #6 Del Skrevet 29. november 2011 Ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 29. november 2011 #7 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har sett veldig fine på Bohus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PiPP Skrevet 29. november 2011 #8 Del Skrevet 29. november 2011 Skeidar har også noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2011 #9 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) De har noen som ser veldig fine ut på Lunehjem.no Endret 30. november 2011 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2011 #10 Del Skrevet 30. november 2011 Synes også den retro-stjernen som de selger på Jernia ser knallfin ut! (Den kan sees med lys i/ i vindu, i kundeavisen som det er link til på hjemmesiden deres) Utrolig fin farge! Men, litt mer spesiell da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 30. november 2011 #11 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har kjøpt den siste du linket til på Åhlens. Der hadde de også flere julestjerner. Jeg var innom Åhlens på House of Oslo i Vika i Oslo. Der var det flere butikker som hadde lignende stjerner med lys i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2011 #12 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har kjøpt den siste du linket til på Åhlens. Der hadde de også flere julestjerner. Jeg var innom Åhlens på House of Oslo i Vika i Oslo. Der var det flere butikker som hadde lignende stjerner med lys i Så gøy - er du fornøyd med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 30. november 2011 #13 Del Skrevet 30. november 2011 Så gøy - er du fornøyd med den? Ja, jeg liker den veldig godt. Den er finest når man ikke er altfor langt unna, slik at man ser sølvtrådene. De hadde også mange andre julstjerner, så du finner garantert en (eller flere) du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå