Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man via internett finne ut om man har post på postkontoret, uavhengig av å ringe dit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du venter på en pakke så kan du bruke sporingsfunksjonen med sporingsnummeret på posten.no.

Har du ikke noe nummer (og det er snakk om pakker) så er det tvilsomt om de kan hjelpe deg, selv om du ringer.. Det innebærer at de må se på hver enkelt pakke, og er sjeldent noe de gjør. Noen få pakker kan spores på navn, så det kan de også prøve.

Skrevet

Kan man via internett finne ut om man har post på postkontoret, uavhengig av å ringe dit?

Post som i brev kan du ikke finne på nettet, det er heller ingen vits å ringe dit for de har ingen oversikt over brevene.

Post som i pakke kan du spore på posten.no så sant du har fått sporingsnummer av avsender. Men har du ikke det så må du ringe dit, hvis du må vite om pakken har kommet eller ikke.

Skrevet

TS her.

Jeg venter en pakke, fra en norsk nettbutikk. Det jeg tidligere har bestilt har jeg ikke fått sporingsnummer på, har bare dukket opp i postkassen etter ca så lang tid jeg har ventet denne gangen.

Denne pakken jeg venter nå er for stor til postkassen.

Kan jeg selv prøve å spore på navn med hell?

Skrevet

TS her.

Jeg venter en pakke, fra en norsk nettbutikk. Det jeg tidligere har bestilt har jeg ikke fått sporingsnummer på, har bare dukket opp i postkassen etter ca så lang tid jeg har ventet denne gangen.

Denne pakken jeg venter nå er for stor til postkassen.

Kan jeg selv prøve å spore på navn med hell?

Nei det kan du ikke. Ring avsender å spør om han har sporingsnummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...