Gå til innhold

Tørrhetslinjer i pannen, trenger tips til fuktighetskrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke brukt så veldig mye fuktighetskrem, det vet jeg at jeg burde. Har fått noen fine, tynne linjer i panna som jeg er ganske sikker på at kommer av at huden er tørr og sånn. Selvsagt sikkert litt pga alder også etterhvert, er 24, men ja.. tips`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv ut "frownies". Rynkeplaster, selges på vita. De fungerer!

Skrevet

Hva heter det eksakt? Prøvde å google, men fant ikke.. :klo:

Skrevet

Hva heter det eksakt? Prøvde å google, men fant ikke.. :klo:

Skrevet

Jenta er 24!!!!!! Trenger ikke rynkeplaster da, kjære vene! Hvis du er plaget m tørr hud kan du prøve m jojobaolje eller Jason vitamin E olje som nattkrem, jeg kjøper det påbIherb.com, huden blir myk og fin. Eller vil en god fuktmaske være ok, og godt m fuktrik krem hver dag...igjen Iherb.com har masse fine produkter.

Skrevet

Jenta er 24!!!!!! Trenger ikke rynkeplaster da, kjære vene! Hvis du er plaget m tørr hud kan du prøve m jojobaolje eller Jason vitamin E olje som nattkrem, jeg kjøper det påbIherb.com, huden blir myk og fin. Eller vil en god fuktmaske være ok, og godt m fuktrik krem hver dag...igjen Iherb.com har masse fine produkter.

Takk :klem: Har litt problemer med å manøvrere rundt på Iherb, siden kommer ikke opp, kan du sende meg link til produktene du mener, kjære deg?

Skrevet

Bestilte den jojoba oljen, så den hadde jo over 200 gode tilbakemeldinger, tusen takk :D

Skrevet

Jeg tror du trenger noe mer enn bare en fuktighets krem. Hva du f.eks vasker huden din med, og med hva teller også litt tror jeg. Uans

http://stores.ebay.com/Enchanted-Waters/Enchanted-Waters-Bath-and-Spa.html

sjekk ut denne butikken, jeg kjøpte en del fra der og er kjempefornøyd med produktene der. Også må jeg si jeg synes lavender olje og shea butter er helt <3. Bare et tips ihvertfall, så får du se hvor veien går men anbefaler å se der ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...