Ina81 Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 På noen nettsteder står det at man får tilsendt prøvningsskjema, forlovererklæring og navneendring, men jeg er usikker på om dette stemmer.... skjemaene ligger jo på nettet, er det godt nok om man skriver ut derfra eller må man ha originalpapirer?
Amens Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Jeg har forstått det slik at det skal holde å printe dem ut og sende dem inn...
Gjest Doh Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Bare å skrive ut selv ja. Gå inn på skattekontoret.no
Niennas Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Jeg ringte skattekontoret og forklarte at jeg ikke hadde tilgang på printer, så sendte de alt jeg trengte av papirer
mufi Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 vi fikk ikke tilsendt noe. Men kanskje man må be om det? Hvis ikke holder det i lassevis å printe ut selv!
Gjest Offensive Pie Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Vår kirke sender oss alt av papirer fire måneder i forveien. Kanskje noe sånt kan gjelde dere også? Det å få papirene tilsendt er nok uansett bare ekstra service, papirene er like gyldige om de skrives ut hjemme eller på bibliotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå