AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Hei Jeg sitter å skriver en artikkel, og den må være på nynorsk. Syns jeg klarer meg helt greit, men er så usikker på mange av ordene, fordi jeg finner ikke alle jeg leter etter i ordboken. Dette er en lekse, men jeg forsøker ikke å jukse meg til at noen skriver stilen for meg, jeg prøver bare å få en liten tilbakemelding! Så vennligst ikke sleng dritt fordi jeg er dårlig i nynorsk og vil gjøre det så bra som mulig. Jeg skal bli dyrlege, og da må jeg ha et bra snitt. Er det noen snille damer(eller menn)her som kunne lest gjennom artikkelen min og sett om jeg har gjort noe feil? Altså bare kommentere nynorsken min, evt rette. Jeg vet selv at selve artikkelen ikke er så fantastisk, men oppgavene var helt idiotiske, så jeg gjør bare det beste ut av det:) Om noen ønsker å hjelpe meg, så sender jeg artikkelen på PM, ettersom det blir litt dumt om læreren min kjører plagiatkontroll, også finner hun den her og tror jeg har kopiert hele greia, hehe Håper virkelig noen kan hjelpe meg.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Hvor lang er artikkelen? Lurt å skrive det om noen skal vurdere å bruke tid på det 1
Gjest D_flatmajor Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Jeg kan godt se gjennom artikkelen din, hvis du fortsatt trenger det. Nynorsk er hovedmålet mitt, så jeg skal nok klare å hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå