Gå til innhold

aner ikke hva jeg skal gjøre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

visste ikke helt hvor dette passet inn, så da ble det bare på singelformuet. skrev også dette for å få ut litt tanker.

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre lengre, jeg er så dritt lei egentlig .. jeg kan starte med at jeg har vært sammen med gutten før i ett og ett halvt år, etter det har vi bare gått av og på i forholdet. selv om jeg føler vi alltid har vært sammen uten pauser eller noe..

jeg er egentlig usikker på hvor jeg har han.. selv om han sier han elsker meg og vil at det skal være oss, osv.. jeg føler egentlig vi har blitt mer pulevenner enn kjærester. men det var han uenig i, for det synes ikke han. noe jeg føler vi er, for vi gjør jo ikke noe annet, bortsett fra å se på film og sove sammen. han legger også skylda på at det er jeg som er opptatt og aldri har tid til han. men det er omvendt, det er han som er opptatt med biler hele tiden og derfor ikke kan finne på noe før sent på kvelden. og ikke ofte han har tid til å finne på noe heller.

(WOPS: nå har jeg jo egentlig gitt opp å spørre om å finne på noe. fordi før fikk jeg alltid "kan ikke, skal skru bil" som svar tilbake, så venter alltid til han spør om å finne på noe.. så kan vel egentlig ikke klage på det, men håper noen skjønner meg litt for det da. hadde du synes det hadde vært så gøy å få samme svar hver gang du spurte en om noe? nei tror ikke det..

noen ganger tenker jeg også "hvorfor kan jeg ikke bare gi slipp på han og gå videre? du ser vel at han ikke er så interessert i å prøve å ordne opp, da hadde han gjort det for lengst. han driver jo bare med biler hele tiden og er opptatt med det. har han egentlig tid til meg som kjæreste nå? trenger han litt mer tid på seg? eller burde jeg bare gå videre så slipper jeg å irritere meg over at ting aldri blir som før igjen?"

vi har også begynt å krangle ofte. men bare over sms, vi har aldri kranglet når vi har vært med hverandre. det er vel som oftes jeg som starter krangelen fordi jeg er så dritt lei av at ting aldri blir ordnet opp og at han ellers har tid til alt annet. og verre blir det når han alltid stikker av fra samtalen når jeg blir sur når vi snakker om visse ang ting om dette rote her, for da blir jeg jo dobbelt så sur når han bare stikker av og ikke gidder å svare meg før noen timer senere eller neste dag. og når han snakker til meg da så snakker han til meg som om ingenting har skjedd..

vet liksom ikke hva jeg vil lengre eller gjøre.. jeg elsker den gutten mer enn noe annet, men vil jo heller ikke ha det sånn her så mye lengre.. samtidig så vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å gi slipp på han, for han betyr så mye for meg! det gjør så vondt å ha det sånn her ..

hadde egentlig masse å skrive, men når jeg begynte å skrive, så glemte jeg alt jeg hadde tenkt å skrive selvfølgelig. typisk!

men kjente i vertfall at det var godt lufte tankene litt. takk.

selvfølgelig det er jo ikke bare han som gjør "feil" her, det er ikke det jeg prøver å si .. så spar dere for det..

Videoannonse
Annonse
Gjest anonymx92
Skrevet

Jeg skjønner at dette ikke er lett i det hele tatt. Du sier at du virkelig elsker han, og ikke ønsker å gå fra han. Men altså, om ting er slik det er, så er det ikke noen annen utvei!

Om følelsene hans for deg var gjensidige med dine, så hadde han ikke behandlet deg slik han gjør nå. Da hadde han på samme måte som deg ønsket å tilbringe tid med deg, finne på ting, og gjøre andre ting enn å ligge i senga og pule go se film.

Det eneste du evnt kan gjøre er å ta det opp med han, og si at du må snakke alvorlig med han. ¨

Fortell han at det er enten eller. Enten så må dere gjøre noe med "forholdet" deres, og jobbe hardt med det- eller så går du fra han.

Om dette da ikke hjelper, så kan du for all del "gå fra han". Bare teste litt, og se om han skjønner alvoret om du faktisk forlater han. Dette kan kanskje vekke han litt ,og se alvoret.

Må bare også kommentere en annen ting. Du sier du elsker han, men at du aldri ville klart å gi slipp på han. Jeg har vært i den verste av de verste situasjonene du kan være med sammen med en du elsker. Og det tok meg masse tid, masse sorg og masse vonde dager - men jeg klarte å komme over han. Selvom jeg fortalte meg selv og alle andre at det ikke fantes noen andre der ute for meg.

Og idag er jeg sammen med verdens nydeligste gutt, som vil gjøre alt for meg og alt for oss. Og alle følelsene vi har for hverandre er gjensidige. Jeg kunne ikke hatt det bedre :yvonne:

Ønsker deg masse lykke til. Husk bare på at kjærlighet, forelskelse og forhold kan selvfølgelig ha dårlige tider. Men alt i alt så skal det gjøre deg lykkelig, få deg til å sovne med et smil om munnen, og få deg til å føle deg som verdens heldigste jente.

Hvis dette ikke er tilfelle, så finnes det en annen der ute som vil sørge for det:)

Skrevet

Jeg skjønner at dette ikke er lett i det hele tatt. Du sier at du virkelig elsker han, og ikke ønsker å gå fra han. Men altså, om ting er slik det er, så er det ikke noen annen utvei!

Om følelsene hans for deg var gjensidige med dine, så hadde han ikke behandlet deg slik han gjør nå. Da hadde han på samme måte som deg ønsket å tilbringe tid med deg, finne på ting, og gjøre andre ting enn å ligge i senga og pule go se film.

Det eneste du evnt kan gjøre er å ta det opp med han, og si at du må snakke alvorlig med han. ¨

Fortell han at det er enten eller. Enten så må dere gjøre noe med "forholdet" deres, og jobbe hardt med det- eller så går du fra han.

Om dette da ikke hjelper, så kan du for all del "gå fra han". Bare teste litt, og se om han skjønner alvoret om du faktisk forlater han. Dette kan kanskje vekke han litt ,og se alvoret.

Må bare også kommentere en annen ting. Du sier du elsker han, men at du aldri ville klart å gi slipp på han. Jeg har vært i den verste av de verste situasjonene du kan være med sammen med en du elsker. Og det tok meg masse tid, masse sorg og masse vonde dager - men jeg klarte å komme over han. Selvom jeg fortalte meg selv og alle andre at det ikke fantes noen andre der ute for meg.

Og idag er jeg sammen med verdens nydeligste gutt, som vil gjøre alt for meg og alt for oss. Og alle følelsene vi har for hverandre er gjensidige. Jeg kunne ikke hatt det bedre :yvonne:

Ønsker deg masse lykke til. Husk bare på at kjærlighet, forelskelse og forhold kan selvfølgelig ha dårlige tider. Men alt i alt så skal det gjøre deg lykkelig, få deg til å sovne med et smil om munnen, og få deg til å føle deg som verdens heldigste jente.

Hvis dette ikke er tilfelle, så finnes det en annen der ute som vil sørge for det:)

nei dette er ikke lett, virkelig ikke .. får vel prøve på det du sa, om det ikke hjelper får jeg bare prøve å komme meg ut av denne dritten her.. har vel egentlig prøvd å "gå fra han" litt før, for å se hva han gjør. da har han bare sendt "hvorfor sender du aldri melding eller ringer? :'(" og hvis jeg ikke har svart på den meldingen får jeg "såppas. hade.. kos deg ;)" også har jeg svart, så har ikke vart lenge. bare 1-2timer - hater at jeg får så fort dårlig samvitighet.. men han reagerer jo litt. så det er vel litt positivt? .. men skal prøve det du sa, takk :klemmer:

Gjest anonymx92
Skrevet

Helt enig med deg, beste du kan gjøre er å prøve å komme deg vekk fra det bare. Skal vedde på at når han innser at han har mista deg, så er det han som kommer til å ha det jævligst av dere to..!

Og når du sier han skriver en sånn mel som: Såpass. hade.. kos deg;) - så viser det enda mer av hvor umoden og liten han er! Den meldingen er et skikklig forsøk på å manipulere deg, ved et forsøk på å gi deg dårlig samvittighet.

Bare vær så snill og ikke gi etter, det er så trist når man gir alt til et annet menneske, og ikke får det samme tilbake..!

Skrevet

Helt enig med deg, beste du kan gjøre er å prøve å komme deg vekk fra det bare. Skal vedde på at når han innser at han har mista deg, så er det han som kommer til å ha det jævligst av dere to..!

Og når du sier han skriver en sånn mel som: Såpass. hade.. kos deg;) - så viser det enda mer av hvor umoden og liten han er! Den meldingen er et skikklig forsøk på å manipulere deg, ved et forsøk på å gi deg dårlig samvittighet.

Bare vær så snill og ikke gi etter, det er så trist når man gir alt til et annet menneske, og ikke får det samme tilbake..!

hmm, får nok bare prøve å gå videre og gi slipp på han.. om han virkelig var interessert i å ha ett forhold med meg igjen,så hadde han nok prøvd hardere med å ordne opp for lengst og ikke bare drive med biler, osv :snurt: ser det egentlig selv at ting ikke kommer til å bli som før igjen når skriver det ned, han er vel også egentlig for opptatt til å ha ett forhold nå (og kanskje ikke så veldig interessert å ordne opp, selv om han tror det selv?).. alt ordner seg vel til slutt på en eller annen måte! uansett tusen takk, du hjalp meg mer enn du tror :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...