Gå til innhold

Jeg forstår hva dere mener med skjønnehetstyranniet...

waco

Anbefalte innlegg

anonym, jada du er nok skikkelig pen når du bare smiler litt....!

Sånn, sett deg ned, kok ei kopp te, len deg goooodt tilbake og tenk at Waco kun eksisterer på nettet... eller så kan du humre litt av menns dumhet....

...Akkurat som jeg holder på å dø av latter av sinte miletantdamer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yatzy: glad jeg til slutt klarte å uttrykke meg på en måte du ikke tar så ille opp. det var aldri meningen å slenge med leppa om jenter med silikoninnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg tror du må ta å se hva du skriver waco, du skriver at jeg kan le "litt" av menns dumhet, men s du holder på å dø av latter av miletant damer.Ser du selv hvor kvinnediskriminerende du er? hvis ikke, må du være ganske trang opp i der du vet....

Du er ikke verd å diskutere engang!

jeg diskuterer ikke med kvinnediskriminerende menn som ikke eier et snev av forståelse....sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste må vel være jenter som kjenner seg igjen....

*Waco som ler igjen!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du svarer jo ikke ordentlig en gang.

Du forventer at vi skal komme med ordentlige svar, men du gjør jo ikke det.

Skal du komme unna med dette ved å svare dumt og barnslig tilbake?

DU greier ikke å svare meg tilbake, du ser at jeg litt mere velformulerte svar tilbake, og istedet kommer du med en latterlig kommentar, som ikke har noe med emnet å gjøre.

Du starter dine tråder med div. emner, og de som greier å svare deg med noe du ikke hadde tenkt på, avfeier du med en rar kommentar.

Tror du trenger litt mer kunnskap om hva et diskusjonsforum er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

waco, det er noe du har misforstått. når noen her reagerer på en eller annen av de avsindige påstandene om hvordan alle kvinner er, så er det ikke fordi vi kjenner oss igjen og blir desperat defensive. det er fordi utsagnene dine er helt på trynet og umulig å kjenne seg igjen i. og da er det ikke så rart at noen forteller deg at du tar feil. å prøve å bruke som retorisk poeng at hvis noen motsier deg, må det være fordi du tar dem på kornet - det er det vel bare du som tror funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forresten funker det jævlig bra til ditt formål, å terge på seg flest mulig så du kan få litt oppmerksomhet. jeg bare ble så revet med av min egen argumentasjon at jeg glemte hva som er din egentlige hensikt. ække så lett når man er fjern, det vet du vel alt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anomym, hvis du leser teksten din på avstand, så forstår du hvorfor det er umulig å svare på slikt svada du presterer å si....

du skrev:

jeg tror du må ta å se hva du skriver waco, du skriver at jeg kan le "litt" av menns dumhet, men s du holder på å dø av latter av miletant damer.Ser du selv hvor kvinnediskriminerende du er? hvis ikke, må du være ganske trang opp i der du vet....

Du er ikke verd å diskutere engang!

jeg diskuterer ikke med kvinnediskriminerende menn som ikke eier et snev av forståelse....sorry

-------------------

Hvordan kan det være kvinnediskriminerende å si at man kan dø av latter? Men det er jo helt sant! Jeg holder på å bare drukne av morskap, skal jeg lyve å si at dere kjeder meg?

Nei sannheten er morsom, og jeg har det gøyalt når jeg sitter her å diskutere med slike umulige damer som deg. For det første, du forutsetter at jeg er kvinnediskrimenerende når jeg snakker sannhet. Vel, da får du skylde på naturen for at dere er skapt slik dere er da... jeg kan ikke ta ansvar for alt som er galt i deres verden.

Så sier du at jeg ikke kan svare ordentlig? Men du stiller ingen spørsmål, bare kverulerer slikk kvinner har holdt på i tredve år... er ikke rart det tar lang tid, så treige dere er med å skjønne gamet....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

sannheten er morsom? synes du ikke at mannens sannhet er morsom da?

Nei det synes du nok ikke, selvfølgelig.

Og du svarer ikke ordentlig, kommer med bare noen få kommentarer om at vi må være gretten og sånn, hva slags svar er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du stiller ordentlige spørsmål får du ordentlige svar, det er ikke værre enn det vesle frøken....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

og hvis du ikke begynner med flere mannsjåvinistiske tråder, får du ordentlige svar tilbake.

Lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel, hadde ikke enkelte menn satt så høye krav til hvordan kvinnekroppen skal se ut

( f eks Pamela Anderson ), så hadde ikke enkelte av oss trengt å gå så drastisk til verks for å få dere fornøyd.

Kanskje jeg får meg silikon en dag. Men det er pga av jeg er misfornøyd med de sånn som de er i dag etter 2 svangerskap. Tror jeg ville følt meg litt mer komfortabel hvis de blir litt mer fastere. Og nei, han har ikke sagt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

HAHAHAHAHAHAAHAHA!

jEG HOLDER PÅ Å PISSE PÅ MEG AV LATTER HER JEG SITTER! ( NEI FAEN, NÅ GA JEG WACO ET GRATIS POENG HER OM AT VI YNKELIGE VESENER AV NOEN KVINNEMENNESKER BLIR JO OFTE INKONTINENTE MED ÅRENE......OOOPS!)

MEN DU, IVANKA? JEG HAR BARE SÅÅ SANSEN FOR DEG - SAMME TYPE SARKASTISKE HUMOR SOM MEG, DU HAR VIRKELIG TRIMMET MAGEMUSKLENE MINE I KVELD! OG NEI WACO, JEG ØNSKET IKKE MAGEMUSKLENE MINE TRIMMET FORDI JEG LIDER AV EN ELLER ANNEN KVINNERELATERT NEVROSE. BARE NEVNER DET SLIK AT DU IKKE LESER NOE MELLOM LINJENE HER - LOSER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...