waco Skrevet 19. mai 2002 #1 Skrevet 19. mai 2002 Det er fordi det omtrent er anomisk umulig for jenter å holde seg til skjønnhetsidealet som krever en slank midje og samtidig store pupper. Men hva kan gjøres? Heldigvis har vi fått silikon, saltvanninnleg og andre trikserier som dere helt sikkert vet mer om enn meg. Det eneste jeg er sikker på er at stadig flere og flere jenter får seg silikon, Waco har selv mange bekjente som tyr til denne litt geniale løsningen. Dere må huske, det er ikke uten grunn at flere og flere damer velger seg å ta silikon, de fleste jenter vil jo se flotte ut. Mange misunnelige damer sier alltid, "damer med silikooooon er sååååååå dumme.....fy flateeeeee åssååååå". Egentlig er silikondamene de smarteste jentene. Jeg tror de faktisk er den økonomiske eliten av kvinner. Waco For øvrig stemmer jeg Milla som Morderator.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #2 Skrevet 19. mai 2002 waco, det er en grunn for at vi kaller dem dumme, har du hørt om silikon lekkasjer? hvis du har det, vet du hvor farlig det kan være, og jeg trenger i hvertfall ikke silikon, jeg har slank midje og former, så jeg er ikke misunnelig! synes det er fint hvis kvinner vil forskjønne seg litt, hvorfor ikke? men det kan være farlig også, mange jenter undervurderer dette, og da må vi få lov å kalle dem dumme!
ivanka Skrevet 19. mai 2002 #3 Skrevet 19. mai 2002 økonomisk elite- fullt mulig. jeg har ihvertfall ikke råd til å blåse 30.000 på ballonger i puppene (og hadde jeg hatt 30.000 å blåse på noe som helst tror jeg det hadde blitt en tur til hawaii). men, men. siden jeg ikke er så rik, er det jo heldig for meg at jeg er bygget i klassisk 90-60-90 timeglassmodell med nydelig, smal midje, c-cup pupper og deilige hofter i perfekt proposjon. heldigvis for meg er jeg ikke helt barbie, da hadde jeg jo ikke hatt plass til innvoller - ikke så gøy å måtte satse på utlagt tarm for å overleve...
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #4 Skrevet 20. mai 2002 ja ha, så lille waco greier ikke å svare på dette, din lille barnslige flue? Et tips waco: ikke diskuter noe med oss jenter du ikke har peiling på!
waco Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2002 Hva er det jeg ikke kan svare på? Jeg er bare 100% uenig med deg.
Yatzy Skrevet 20. mai 2002 #6 Skrevet 20. mai 2002 Ivanka - dette med å være fornøyd med kroppen sin er faktisk et stort og vanskelig tema for enkelte. Selv om du er fornøyd, trenger ikke andre være det! Jeg må si at innlegget ditt her provoserer meg mer enn det som waco klarer å prestere. Vær fornøyd med kroppen din du - men da kan du også la være å gjøre narr av dem som ikke er det!
Yatzy Skrevet 20. mai 2002 #8 Skrevet 20. mai 2002 Ivanka - når du sier at du "ihvertfall ikke råd til å blåse 30.000 på ballonger i puppene", har jeg vanskelig for å se dette som annet enn latterliggjøring av dem som har så store komplekser for puppene sine at de velger å operere inn innlegg. Det er måten du uttrykker deg på mer enn ordene du bruker.
waco Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2002 Sant det yatzy, jeg har merket at jenter kan være veldig ekle mot hverandre...
ivanka Skrevet 20. mai 2002 #10 Skrevet 20. mai 2002 å jøye meg. jeg innrømmer at jeg ikke akkurat tilhører den økonomiske eliten og ikke har 30.000 å hive ut av vinduet på unødvendige luksusartikler som kunstige pupper. noen er sannelig hårsåre.
waco Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2002 Ivanka, nå skjønner du littegranne av hva slags problemer jeg støter på når jeg prater løst og fast med jenter....
Yatzy Skrevet 20. mai 2002 #12 Skrevet 20. mai 2002 Ivanka - det er ikke snakk om å være hårsår. Dersom noen virkelig velger å bruke 30000 på noe sånt, tror jeg de virkelig har komplekser! Det trenger nemlig ikke være "bare et luksusproblem" som du kaller det! Å ikke kunne gå på stranden eller i svømmehall, ikke føle at du kan trene sammen med andre, ikke kunne gå med de klærne du vil... Jeg synes du har en temmelig arrogant holdning til problemet.
waco Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #13 Skrevet 20. mai 2002 Yatzy, det var da fælt da.... Skal du bli sur fordi hun er fornøyd? Shit, kvinners galskap vil jeg aldri forstå meg på....
Yatzy Skrevet 20. mai 2002 #14 Skrevet 20. mai 2002 Waco - nei. Jeg blir provosert av at enkelte ikke skjønner at andre menneskers problemer kan være reelle selv om de ikke har dem selv. En arrogant og utrolig provoserende måte å være på.
ivanka Skrevet 20. mai 2002 #15 Skrevet 20. mai 2002 jeg kalte ikke det å ha små pupper et luksusproblem, men jeg kommer til å gjøre det nå. jeg definerer faktisk silikoninnlegg som luksusartikler. grensen for hva som er en luksusartikkel går i mine øyne mellom det man trenger og det man ikke trenger. når man innbiller seg at man trenger noe man egentlig ikke trenger, regner jeg det som et kunstig behov. mulig det gjør meg arrogant, men jeg regner behovet for store pupper som kunstig. det er ikke det at ikke små pupper fyller puppers naturlige funksjopner heller. behovet for å ha svulmende bryster under en sommerkjole og føle seg deilig på grunn av det - ja, jeg tar det like seriøst som at jeg ønsker meg smalere knær for å kle korte skjørt bedre. egentlig helt unødvendig og et resultat av at jeg er så bortskjemt med materielle goder at jeg har overskudd til å bekymre meg for sånt tull.
waco Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #16 Skrevet 20. mai 2002 Sant det Ivanka, er faktisk ganske enig med deg... norske kvinner må være blant de mest bortskjemte i hele verden. Mens resten av verden ikke får mat hver eneste dag, så er norske jenter mest opptatt av hvordan push-up bh sitter..... galskap, er det rart jeg provoserer dere?
Yatzy Skrevet 20. mai 2002 #17 Skrevet 20. mai 2002 I samfunn med små problemer med de små problemene større. Slik er det bare. Det betyr ikke at problemene blir mindre reelle, de kan bety mye for dem som har problemene likevel. Og denne diskusjonen omhandler skjønnhetsidealer, gjør den ikke? Noe usaklig å sammenligne med sultproblemer, er det ikke?
ivanka Skrevet 20. mai 2002 #18 Skrevet 20. mai 2002 syns faktisk skjønnhetsideal og sultproblemer har mye med hverandre å gjøre, jeg da. det vestlige skjønnhetsidealet har jo fått sin form pga vårt fravær av sultproblemer. i fattigere land har det høy status å være feit - det viser at man til forskjell fra omgivelsene har tilgang på overflod. i vårt overflodens samfunn er idealet puritaneren som beholder kontrollen over egen kropp og egne lyster og ikke gir seg hen til overfloden.
Yatzy Skrevet 20. mai 2002 #19 Skrevet 20. mai 2002 Klart det er sammenheng mellom at vi er et rikt samfunn og skjønnhetsidealer. Og at våre idealer ikke er udelt positive, er vel hevet over enhver tvil. Nå er jo ikke dette noe nytt heller da. Det finnes nok av eksempler - som noen har nevnt tidligere - på at det har vært praktisert fæle ting tidligere for å tilpasse seg et ideal. Kanskje dette ligger dypere forankret i menneskenaturen enn vi egentlig liker å tenke på?
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #20 Skrevet 20. mai 2002 waco du skriver at du er helt uenig med meg, svar ordentlig! se hva jeg skrev om silikonlekkasje, og hvorfor jeg mener at enkelte jenter er dumme som gjør det, er du uenig i det? for meg virker det ikke som du ikke har peiling på hva du skal skrive tilbake.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå