Missi89 Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Jeg er en jente på 22 og har alltid vært opptatt av klær og mote. De siste seks månedene derimot har jeg mistet stilen min totalt. Jeg greier ikke å kle meg fint lenger. Så jeg tenkte at jeg må ut å shoppe da. Så da dro jeg ut idag. Jeg endte opp med å gå rundt å ikke ane hva jeg skal se etter. Her er kleskjøpene jeg har gjort de siste seks måndene 2 tunikaer, helt like men to farger 1 jeans 1 par brune uggs Jeg vil ha noe fresht å fint og slutte å kle meg så basic. Selv om jg vil pynte meg så vet jeg ikke hvordan lenger. Åh såååååå frustrerende jeg pleide å elske shopping og det å kle meg:(.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 (endret) Skjønner hva du mener , her er ialle fall mye fint på salg øverst til venstre , ser ut som det egentlig er mest for unge kvinner men har kommet mye for oss også http://www.superkul.no Så har vi jo såklart h-m funker ofte men mye av det er litt kjedelig eller hva synes dere ? Affiliate link fjernet Bond, mod Endret 5. januar 2012 av Bond 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Kjenner til dette! Av og til bare mister man litt inspirasjon og ork til å gidde å sette sammen et skikkelig antrekk. Det som hjelper for meg er å surfe litt rundt på blogger til jenter jeg vet kler seg kult, henger også en del på nettbutikker til ulike merker/butikker og da ser jeg ofte plagg jeg får veldig lyst på. Er veldig gøy å jakte litt rundt i butikkene etter akkurat det plagget du bare må ha! Eller det kan være veldig irriterende om man ikke finner det, en gang måtte jeg innom 5 bikbok'er for å finne en spesiell bluse. Bruker også å gå innom butikker jeg vet har mye kult, og så ta med meg så mange plagg jeg får ha med meg i prøverommet og så bare prøve på masse og mikse og matche i vei! Syns h&m didvided har veldig mye kult nå for tiden, ble noen lapper sist jeg var innom der... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 (endret) Skjønner hva du mener , her er ialle fall mye fint på salg øverst til venstre , ser ut som det egentlig er mest for unge kvinner men har kommet mye for oss også http://www.superkul.no Så har vi jo såklart h-m funker ofte men mye av det er litt kjedelig eller hva synes dere ? Det er klart at HM virker kjedelig i forhold til "sluts r us" som du har linket til.. Affiliate link fjernet Bond, mod Endret 5. januar 2012 av Bond 19
Pene sko... Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 (endret) Skjønner hva du mener , her er ialle fall mye fint på salg øverst til venstre , ser ut som det egentlig er mest for unge kvinner men har kommet mye for oss også http://www.superkul.no Så har vi jo såklart h-m funker ofte men mye av det er litt kjedelig eller hva synes dere ? Jeg får frysninger av superharry.no. Affiliate link fjernet Bond, mod Endret 5. januar 2012 av Bond 7
Saunet Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Kan tenke meg hva du går igjennom. Hvordan har stilen din vært? Det kan hjelpe å sjekke ut motemagasiner og blogger som er rettet den stilen du har hatt, og få inspirasjon om hvordan du kan utvikle den og prøve noe nytt. Shopstyle og polyvore kan du søke etter forskjellige plagg du liker og sette sammen som forskjellige antrekk. Kult, morsomt og inspirerende. Håper du får tilbake inspirasjonen og gleden av å kle deg.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Jeg er en jente på 22 og har alltid vært opptatt av klær og mote. De siste seks månedene derimot har jeg mistet stilen min totalt. Jeg greier ikke å kle meg fint lenger. Så jeg tenkte at jeg må ut å shoppe da. Så da dro jeg ut idag. Jeg endte opp med å gå rundt å ikke ane hva jeg skal se etter. Her er kleskjøpene jeg har gjort de siste seks måndene 2 tunikaer, helt like men to farger 1 jeans 1 par brune uggs Jeg vil ha noe fresht å fint og slutte å kle meg så basic. Selv om jg vil pynte meg så vet jeg ikke hvordan lenger. Åh såååååå frustrerende jeg pleide å elske shopping og det å kle meg:(. kjenner jeg har samme problemet.
Missi89 Skrevet 29. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2011 Jeg har vel alltid kledd meg respektabelt og fint samtidig som jeg oppdaterer garderoben med noen trendy innslag. Jeg kjører ikke trendene fullt ut for jeg kler ikke alt til min kropp. Men nå går jeg med basic klær. Det er kjedelig og rett og slett et ork. Jeg skal sjekke ut polyvore. Og takk for linken til superkul men det er ikke helt min stil. Men takk for hjelpen .
~white lady~ Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Du må gjerne kjøre basic, men freshe opp antrekkene med et kult skjerf, noe stilig ørepynt, et langt halskjede og statement sko. Det kommer man langt med, og billigere er det også
Missi89 Skrevet 30. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2011 Jeg finner ikke noe fresht opp med engang for tiden:(.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 (endret) Det er klart at HM virker kjedelig i forhold til "sluts r us" som du har linket til.. http://www.superkul.no ser hva du mener å hvorfor du mener det men når man leter rundt har de mye fine respektable klær til veldig rimelig priser , www.hm.no funker fett og rimelige og bare man leter en stund Affiliate link fjernet Bond, mod Endret 5. januar 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 (endret) http://www.superkul.no ser hva du mener å hvorfor du mener det men når man leter rundt har de mye fine respektable klær til veldig rimelig priser , www.hm.no funker fett og rimelige og bare man leter en stund Yeah right. Jeg har aldri sett så mange stygge klær på et sted. Det er heller ikke lov å reklamere for sin egen bedrift her på forumet, hvilket jeg tror du gjør. Affiliate link fjernet Bond, mod Endret 5. januar 2012 av Bond 3
Gjest D_flatmajor Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 (endret) Det er heller ikke lov å reklamere for sin egen bedrift her på forumet, hvilket jeg tror du gjør. Etter mange linker til Superkul i mer eller mindre relevante tråder, så sjekka jeg. Her er det jeg fant. Dette er en forbanna uting spør du meg, ihvertfall på et forum. Edit: Hold pekeren over linkene til superkul der dette postes, da ser man at det står partnerprogram i linken. Endret 30. november 2011 av D_flatmajor 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 Yeah right. Jeg har aldri sett så mange stygge klær på et sted. Det er heller ikke lov å reklamere for sin egen bedrift her på forumet, hvilket jeg tror du gjør. Folk med stilen ”dritsekk” som slenger drit om hvordan andre går kledd er heller ikke en særlig kledelig og svært lite flatterende, men skjønner hva folk mener med at det er mange brukere under 20 på KG. være enn ungdomsskolen dette
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #15 Skrevet 30. november 2011 Folk med stilen ”dritsekk” som slenger drit om hvordan andre går kledd er heller ikke en særlig kledelig og svært lite flatterende, men skjønner hva folk mener med at det er mange brukere under 20 på KG. være enn ungdomsskolen dette Jeg er godt over 20, jeg er bare så forbanna drittlei av at folk prøver å selge dritten sin her. Dette er et forum, ikke en salgskanal. På et diskusjonsforum må du tåle at folk sier meningen sin om ting.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #16 Skrevet 30. november 2011 At folk prøver å selge driten sin her inne skal jeg være enig med deg i at er en forbanna uting, men Men det må da gå an å si det på normal måte, en å kastrere folk som kjøper klærene sine der. Og jo det er et diskusjons forum som gjør at jeg også kan si min mening. At folk har forskjellig stil er en ting, men det blir ganske fjortis å skrike sluts når man ser noe en selv ikke ville godt med. Jeg selv har aldri handlet på superkul, men å føle seg så forbana overlegen som noen her gjør fordi de ikke har den stilen mener jeg blir patetisk. På ungdomsskolen må folk også respektere at folk sier meningene sine. Men det er forskjell på å barbere seg og kutte av seg huet, noe de fleste ikke har lært på ungdomsskolen fordi de ikke barberer seg. Men når man er godt over 20, skulle en tro en viste forskjellen.
Tulling Skrevet 30. november 2011 #17 Skrevet 30. november 2011 Jeg opplever at noen perioder når jeg går i butikkene, så hater jeg alt som er "kult" akkurat da. Og ender opp med noe basic. Sånn er det bare fra tid til tid. Stilsansen din vokner nok til liv etterhvert
Benedicte22 Skrevet 30. november 2011 #18 Skrevet 30. november 2011 Hahaha, tidenes hjelpetråd. Superkul.no ? Really?! Jeg dævver. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #19 Skrevet 30. november 2011 å hva er galt med det er med for jeg synes de har noe som er bra på siden. ville anbefalt masse av det forde
Saunet Skrevet 30. november 2011 #20 Skrevet 30. november 2011 Jeg har vel alltid kledd meg respektabelt og fint samtidig som jeg oppdaterer garderoben med noen trendy innslag. Jeg kjører ikke trendene fullt ut for jeg kler ikke alt til min kropp. Men nå går jeg med basic klær. Det er kjedelig og rett og slett et ork. Jeg skal sjekke ut polyvore. Og takk for linken til superkul men det er ikke helt min stil. Men takk for hjelpen . Virker som du har en klassisk stil. Basic klær er jo bra kjøp, men å i med at de er basic er det ikke noe lekent ved det. Er det noe du liker som er trendy nå og kan tenke deg å bruke? Du bør skjekke ut polyvore og sette sammen antrekk. Superkul er sikkert appelerende for noen og grøssende for noen. Synes det er så unødvendig å henge ut folk som kjøper noe derfra uansett smak og mening. Vær saklig og diskuter istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå