Gå til innhold

Mørk rar kvise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i noen uke hatt en kvise nedentil på venusberget.

Men jeg syns bare den blir større og større, og mørkere og mørkere. Det går heller ikke ann å klemme den ut, da dette gjør kjeempe vondt! Når jeg kjenner på den, kjenner jeg at den er en stoor kul under huden! Den viser heller ingen tegn til å bli gul, bare mørkere og mørkere, nesten så det er koagulert blod under der?

Virker lissom ikke som det er en kvise likevell :sukk:

Så hypokonder som jeg er, tenker jeg kreft osv, men er nok ikke det :fnise:

Så jeg lurer på om noen hatt noe lignende, eller vet hva det kan være? :sjenert:

Takk for svar :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Slike har jeg mange av....og da mener jeg virkelig mange.

I underlivet, på rompa og under armene :(

Du kan gå til legen å få de til å kutte den opp og tømme den. Selv gidder jeg ikke for da hadde jeg vært hos legen konstant, jeg biter heller bare tennene sammen og venter til den sprekker av seg selv.

Det jeg fikk vite var at det er kviser, og at de mange ganger "lager" forgreninger under huden slik at de kan spre seg.

Dersom dette skjer, så kan man få de operert bort ved at de brenner av disse forgreningene.

Har ikke sjekket opp dette så grundig, da det første jeg fikk vite var at jeg måtte betale for det selv og evnt søke om å få tilbakebetalt en viss del i ettertid (og jeg har ikke råd til å legge ut på forskudd)

Skrevet

Får sånne med jevne mellomrom nedentil. Bruker å desinfisere en nål og stikke hull på de, så klemmer jeg de ut.

Gjør litt vondt selve klemmingen, men klarer ikke ha ei kvise uten å klemme på de så :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Stikk hull på den med en tynn nål og klem ut guffa? :klem:

Det jeg fikk vite var at det er kviser, og at de mange ganger "lager" forgreninger under huden slik at de kan spre seg.

Dersom dette skjer, så kan man få de operert bort ved at de brenner av disse forgreningene.

Har ikke sjekket opp dette så grundig, da det første jeg fikk vite var at jeg måtte betale for det selv og evnt søke om å få tilbakebetalt en viss del i ettertid (og jeg har ikke råd til å legge ut på forskudd)

Du får det til å høres ut som om disse kvisene er farlige dyr som angriper kroppen fra innsiden :haar::fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av Mr.Omg
Skrevet

Det gjør så vondt at jeg ikke vil klemme den en gang!

Men takk for svar, drøyer til den ikke er like vond, så tar jeg å klemmer den!

Prøvde her om dagen, men kom ikke annet enn blod :sukk:

Men igjen, tusen takk for svar! :klemmer:

Skrevet

Er ikke et inngrodd hår da?

Skrevet

Er ikke et inngrodd hår da?

Det samme tenkte jeg. Jeg har hatt det et par ganger, og fått en sånn mørk kvise som ikke har blitt gul eller noe, og så viser det seg at det er et hår inni der...

Skrevet

Et inngrodd hår er egentlig en kvise.. Men ta en nål og stikk hull på den. Stikk bestemt og hardt nok. Deretter presser du som faen.

Si fra når du har gjort det da, digger kviser :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...