Gå til innhold

Fortell om en flau/morsom opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt oppmuntring!

Fortell om en flau/morsom opplevelse :)

Jeg var ute å shoppet sammen med lillebroren min. Jeg betalte noe for han og skulle gi han posen, men fattet ikke hvorfor han ikke tok posen da jeg rakte den til han. Dyttet borti han og spurte om ikke han skulle holde den, men får ingen respons. etter en stund blir jeg litt irritert og dytter til mens jeg sier høyt "ta den stygge posen da!!!" Da ser jeg at denne personen ikke var broren min.. Stakkars gutt så skremt ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på kino med samboer min i kveld og på vei ut av kinosalen så går jeg ned trappa for å si noe morsomt til han og plustelig så ligger jeg rett ut på bakken. Jeg falt ganske stygt og det gjorde jævelig vondt men kunne ikke noe annet enn å le. Alle de som var der og så ble helt stille og vi hørte at noe personale kom løpene forskreket og spurte herregud går det bra. Hehe. Jaja. Og samboeren turte ikke å le. Han ble livredd for at jeg hadde skadet meg bare. Du må le når jeg tryner sa jeg bare og kom meg opp:p

Skrevet (endret)

Jeg og venninna mi skulle kjøpe noe i en kiosk, når vi skulle ut fra kiosken ser vi at det er mange kjekke gutter\ungdommer som sitter utafor. så sier venninna mi til meg at hun håpet på at hun ikke går på døra eller noe.. joda, hvem tror dere gikk på døra? uff, haha :skratte:

Endret av TE94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...