Gjest Normalfordeling Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg må ha en ny nøkkelring og ønsker en jeg synes er fin. Var innom en interiørforretning, en veske- og koffertforretning og et par bokbutikkerDet var kun i en bokforretning jeg fant noen få som ikke som ut som en tøydukke. Hvor kjøpte du din? Eller tips om hvor jeg kan finne en.
Gjest najki Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Jeg kjøpte til min samboer på ebay! Den er skikkelig fin, og jeg skal bestille meg en selv også... 1
Gjest fireflies Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Her har du 3 fine De var kjempe fine! Ellers syns jeg faktisk sånne Voodoo dukker som de selger på Ark er ganske kule. Selv om de også er veldig barnslige 1
Gjest Normalfordeling Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Takker for svar. Har ikke googlet nøkkelring for jeg tenkte bare fysisk butikk i dag. Vil gjerne ha en som er litt feminin og tungt. Sånn at jeg faktisk kjenner nøkkelknippet. I dag er det kun en veldig lett nøkkel og stoff/plast-nøkkelknippe. Nå må jeg få kjippet på nøkkelen til jobben og vil derfor ha et som ser ok ut.
challenger Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 De har mange fine nøkkelringer fra Lisbeth Dahl på feks. "Black & White" og "Black Design".
Gjest Normalfordeling Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 De har mange fine nøkkelringer fra Lisbeth Dahl på feks. "Black & White" og "Black Design". Takker. Da skal jeg sjekke ut de.
solkrem Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Jeg liker denne nøkkelringen veldig godt
Ixnay Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 Jeg kjøpte min i bokhandel for mange år siden. Litt barnslig motiv, men den er ensfarget i stål som gjør at den ikke ser barnslig ut Fornøyd med nøkkelringen min!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 De hadde noen utrolig fine på Akademika på Blindern tidligere i høst, men de var dyre, over tre hundre tror jeg. De var sånne litt feminine ting i metall. Pene sko, kuleis, martiniglass etc.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #12 Skrevet 1. januar 2012 etsy har noe for enhver, kjempemye knallfint, og mye kan du få "costum made" akkurat som du vil(man får fort insprasjon når man ser der inne). åååååhh hvor jeg elsker etsy!!!
Giacomo_P Skrevet 1. januar 2012 #13 Skrevet 1. januar 2012 Jeg fikk min fra den tyske militærforlegningen i Mazar-i-sharif i afghanistan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå