monja Skrevet 14. desember 2003 #1 Skrevet 14. desember 2003 Noen som har erfaring med dette forumet? Tenkte det liksom var et forum alà KG, men når jeg ser at nye (eventuelle) medlemmer må stå på "trappa" og vente på invitasjon på å komme inn synes jeg det blir for teit. Derfor tenker jeg på hvor heldig det er at KG er et åpent forum for alle (selv om vi noen ganger ønsket det ikke var det )
Gjest lekebøll Skrevet 14. desember 2003 #2 Skrevet 14. desember 2003 Lukkede forum opprettes for å unngå diverse minussider man får ved et forum tilgjengelig for absolutt alle - poenget med de lukkede forumene er å heller få et lite forum uten masse dritt, enn masse medlemmer som egentlig ikke bidrar. Poenget med å "stå på trappa" er at resten av forumet skal bli kjent med deg, så man kan være mer åpen og "fri" inne i hoved-forumet. I guess.
monja Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2003 Poenget med å "stå på trappa" er at resten av forumet skal bli kjent med deg, så man kan være mer åpen og "fri" inne i hoved-forumet. Litt tamt likevel da. Nå har jeg ikke prøvd meg der selv enda da, og vet i bunn og grunn ikke om jeg orker det heller. Er så utålmodig altså. Og friheten inne i forumet kommer nok til å begrense seg for min sin del likevel - svigerinna mi er moderator der
Gjest lekebøll Skrevet 14. desember 2003 #4 Skrevet 14. desember 2003 Jeg veit det - jeg har heller ikke tålmodighet til å "stå på prøve" slik - men for de som gidder tror jeg sikkert det kan være OK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå