Bonito Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 De siste 3 - 4 årene har jeg mistet mye hår. Jeg har aldri hatt veldig tykt hår, men nå er det rett og slett begredelig! Det er dødt, livløst, flatt og ca 1/2 av det som en gang var er som sunket i jorden. Har tenkt meg en tur til legen, for å se om de finner ut noe (ikke at det hjalp sist jeg prøvde men ) Må jo uansett gjøre det beste ut av det, så er det noen som har forslag til frisyrer? Vil helst ikke ha det over skuldrene, siden jeg har hatt det en gang før og hatet det. Legg gjerne med bilde om dere finner noe
Mynona Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Kort bob funker supert til mitt tynne hår 1
Vippe Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jeg har også mistet mye hår de siste månedene, hvertfall når jeg dusjer. Grer håret med fingrene mens jeg har balsan i, og da er hendene mine helt fulle av hår etterpå! Må alltid fjerne sykt mye hår fra sluken også.. Jeg har kjøpt meg B vitaminer for å se om det hjelper. Mitt hår er halvlangt, klippet i en bue, litt oppklipt og skrått rundt ansiktet.. hvis du skjønner. Det er veldig flatt, så jeg pleier alltid føne volum i det etter at det er vasket. Så nå på forsiden at å føne håret ikke var så bra hehe
Mynona Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Du kan se på andre rekke på denne linken. Der er det en del forskjellige korte bober. http://www.google.no/search?q=bob&hl=no&prmd=imvnsl&source=lnms&tbm=isch&ei=6vzTTrLIHrKQ4gTPv6F0&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBYQ_AUoAQ&biw=1280&bih=680 Også synes jeg personlig at man ser litt mer unik ut med en frisyre enn når det er sånn langt og kjedelig som "alle" jenter har
Bonito Skrevet 28. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2011 Jeg har også mistet mye hår de siste månedene, hvertfall når jeg dusjer. Grer håret med fingrene mens jeg har balsan i, og da er hendene mine helt fulle av hår etterpå! Må alltid fjerne sykt mye hår fra sluken også.. Jeg har kjøpt meg B vitaminer for å se om det hjelper. Mitt hår er halvlangt, klippet i en bue, litt oppklipt og skrått rundt ansiktet.. hvis du skjønner. Det er veldig flatt, så jeg pleier alltid føne volum i det etter at det er vasket. Så nå på forsiden at å føne håret ikke var så bra hehe Jeg tenkte også prøve B-vitamin. Skjønner ikke helt hvorfor det har blitt så tynt heller. Jeg er jo friskere nå enn jeg har vært på lenge! Sist gang jeg var hos legen mente de det kunne være psykisk + stress. Juhuuu sier jeg... ikke store sjansen for at jeg får håret tilbake da i såfall.
Bonito Skrevet 28. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2011 Takk for forslag Mynona-83 De er nok i korteste laget for meg. Som sagt har jeg hatt hår over skuldrene før, og det var ikke pent. Er dessverre velsignet med ett ganske så lite hode.
Vippe Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Jeg tenkte også prøve B-vitamin. Skjønner ikke helt hvorfor det har blitt så tynt heller. Jeg er jo friskere nå enn jeg har vært på lenge! Sist gang jeg var hos legen mente de det kunne være psykisk + stress. Juhuuu sier jeg... ikke store sjansen for at jeg får håret tilbake da i såfall. var ei venninne som nevte at det kunne hjelpe. Hun sa også at det kunne få håret til å vokse raskere! Håper det funker Hmm stress... sikkert derfor jeg og mister da. æsj
Mynona Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Takk for forslag Mynona-83 De er nok i korteste laget for meg. Som sagt har jeg hatt hår over skuldrene før, og det var ikke pent. Er dessverre velsignet med ett ganske så lite hode. Jeg klipte håret fra midt på ryggen, til sånn som bilde 2 på andre rekke. Angrer ikke et sekund selv om jeg var veldig i tvil. Frisøren overtalte meg. Har også knøttlite hode, men med den frisyren styler jeg det stort med masse volum, så det synes ikke Alle jeg kjenner har sagt at jeg aldri må få langt hår igjen, for det var såå mye finere med kort. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 Jeg tenkte også prøve B-vitamin. Skjønner ikke helt hvorfor det har blitt så tynt heller. Jeg er jo friskere nå enn jeg har vært på lenge! Sist gang jeg var hos legen mente de det kunne være psykisk + stress. Juhuuu sier jeg... ikke store sjansen for at jeg får håret tilbake da i såfall. Hei! Jeg mistet også en masse hår for en del år siden. Har aldri hatt tykt hår jeg heller, og mistet kanskje halvparten. Det er veldig tynt I den perioden var jeg superstresset og slet psykisk, så det høres jo ut som om legen kan ha rett i det. Jeg har dessverre aldri fått håret som jeg mistet tilbake. Jeg pleier å ha en bob-frisyre. Fungerer ganske bra. Må jo prøve å gjøre det beste ut av det lille håret man har
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 Du kan se på andre rekke på denne linken. Der er det en del forskjellige korte bober. http://www.google.no/search?q=bob&hl=no&prmd=imvnsl&source=lnms&tbm=isch&ei=6vzTTrLIHrKQ4gTPv6F0&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBYQ_AUoAQ&biw=1280&bih=680 Også synes jeg personlig at man ser litt mer unik ut med en frisyre enn når det er sånn langt og kjedelig som "alle" jenter har Mange fine her, synes spesielt denne var lekker!
Xtra_lilje Skrevet 29. november 2011 #11 Skrevet 29. november 2011 Jeg klipte håret fra midt på ryggen, til sånn som bilde 2 på andre rekke. Angrer ikke et sekund selv om jeg var veldig i tvil. Frisøren overtalte meg. Har også knøttlite hode, men med den frisyren styler jeg det stort med masse volum, så det synes ikke Alle jeg kjenner har sagt at jeg aldri må få langt hår igjen, for det var såå mye finere med kort. :gjeiper: Måtte inn og ta en titt, er litt lei av mitt eget halvlange kjedelige hår, så ble nysgjerrig på hvordan du hadde klippet deg - når jeg går inn på linken så er bilde nr 2 på 2.rekke en mann
Mynona Skrevet 29. november 2011 #12 Skrevet 29. november 2011 Åhh, det var det ikke hos meg. Det var en lyshåret Victoria beckham med kort bob.
Gjest Tigress Skrevet 29. november 2011 #13 Skrevet 29. november 2011 Skal ein få volum i håret utan for mykje strev så må nok lengda ofrast. Har ein lite hovud så kompenserer ein for det ved at ein får meir volum i håret, det er ikkje noko stort problem. Trur nok andletet ser mykje mindre ut i med ein lang sveis utan volum, altså. Og det treng ikkje å vere maskulint, det kjem ho heilt an på klippen. Litt styling må ein rekne med, då, men sjølv eg som nektar å stå opp før halv sju og nektar å vaske håret før jobb klarar som oftast å få boben min til å sjå respektabel ut. Trur ikkje eg ser særleg macho ut heller, tvert om synest eg at eg har ei mykje meir chic frisyre no enn med langt hår.
Bonito Skrevet 29. november 2011 Forfatter #14 Skrevet 29. november 2011 Kort bob er pent det... for de som kler det. Men som jeg har skrevet før har jeg hatt ganske kort hår, og det var IKKE pent. Så det er utelukka for meg. Regner jo ikke med å få superfyldig hår uansett da, får jo ikke gjort noe med at det er så lite. Men det må da finnes noe annet enn bob som går ann å ha??
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #15 Skrevet 29. november 2011 Min erfaring er dessverre også at du må over skuldrene for å få løftet håret og få litt volum i det når det er tynt. Det betyr ikke at det må være en helt typisk bob, da. Det finnes jo mange måter å gjøre det på, mulig du kan skrå det litt mer enn vanlig slik at du får løftet mer foran for eksempel. Hvis du insisterer på å ha det lenger må du bare pøse på med stylingprodukter, de kan frisøren din hjelpe deg med. Er forøvrig enig med de andre i at de fleste jenter faktisk ser bedre ut med kortere hår enn med langt. Langt trekker ned ansiktstrekkene og blir fort flatt, og jeg tror det oftere er snakk om tryggheten ved å ha langt hår enn at man faktisk ikke kler kortere. Og like over skuldrene er jo heller ikke spesielt kort.
Mynona Skrevet 29. november 2011 #16 Skrevet 29. november 2011 Jeg klipte håret fra midt på ryggen, til sånn som bilde 2 på andre rekke. Angrer ikke et sekund selv om jeg var veldig i tvil. Frisøren overtalte meg. Har også knøttlite hode, men med den frisyren styler jeg det stort med masse volum, så det synes ikke Alle jeg kjenner har sagt at jeg aldri må få langt hår igjen, for det var såå mye finere med kort. :gjeiper: Mange fine her, synes spesielt denne var lekker! Måtte inn og ta en titt, er litt lei av mitt eget halvlange kjedelige hår, så ble nysgjerrig på hvordan du hadde klippet deg - når jeg går inn på linken så er bilde nr 2 på 2.rekke en mann De forandrer jo plassering hele tiden disse bildene Jeg har ikke mannefrisyren altå Jeg burde jo heller ha linket til den jeg har enn å skrive plasseringen, men da har jeg lært det og
Bonito Skrevet 29. november 2011 Forfatter #17 Skrevet 29. november 2011 Min erfaring er dessverre også at du må over skuldrene for å få løftet håret og få litt volum i det når det er tynt. Det betyr ikke at det må være en helt typisk bob, da. Det finnes jo mange måter å gjøre det på, mulig du kan skrå det litt mer enn vanlig slik at du får løftet mer foran for eksempel. Hvis du insisterer på å ha det lenger må du bare pøse på med stylingprodukter, de kan frisøren din hjelpe deg med. Er forøvrig enig med de andre i at de fleste jenter faktisk ser bedre ut med kortere hår enn med langt. Langt trekker ned ansiktstrekkene og blir fort flatt, og jeg tror det oftere er snakk om tryggheten ved å ha langt hår enn at man faktisk ikke kler kortere. Og like over skuldrene er jo heller ikke spesielt kort. LITT over skuldrene har jeg ikke problemer med Kan strekke meg så langt. Hehe. Likte nr to i rekka her litt, men vet ikke om det fungerer på mitt hår da. Det må nesten frisøren avgjøre. http://palmistrypractical.blogspot.com/2011/07/ashlee-simpson-hairstyles.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå