Gå til innhold

å styre med noen uten følelser for deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere syns det er veldig dumt å styre med en person som

egentlig ikke har følelser for deg? Når du selv har visse følelser for den

personen? Man tenker jo at det kan skje med tiden, og at det er kos så lenge

det varer.

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Det er selvsagt dumt, fordi du sannsynligvis vil ende opp med å bli såret.

Skrevet

Ja, det er alltid dumt. Har du snakket med denne personen om følelser da? Hvis man holder på så kan det jo alltid være "noe" der, men er som regel ikke likt fra begge sider. Opplevd det maaaange ganger selv!

Skrevet

vi har hatt en greie på fylla i noen måneder nå. Og jeg har spurt han hva han

legger i det, men han svarer bare at han ikke vet. Derfor regner jeg med at det

er ingenting.

Skrevet

vi har hatt en greie på fylla i noen måneder nå. Og jeg har spurt han hva han

legger i det, men han svarer bare at han ikke vet. Derfor regner jeg med at det

er ingenting.

Er egentlig i samme situasjon som deg. Veldig vanskelig, jeg har ikke følelser enda, men merker de lett kan komme. Og jeg vet han ikke vil ha noe seriøst, men er så koselig å være med han så klarer ikke stoppe det!!

Hva slags greie har dere på fylla? Type bootycall eller er dere på samme fest?

Skrevet

Du tror kanskje at det går helt fint, at det ikke er så nøye, fordi dere har det jo bra sammen nå. Og klart, det er en liten sjanse for at han kan utvikle følelser for deg etterhvert.

Jeg har selv vært i et sånt forhold, der jeg hadde følelser for han, og venta egentlig bare på at han skulle få de følelsene for meg. Det skjedde aldri, og jeg sier bare.. aldri mer.

Hvis du skal fortsette, så må du forberede deg på at du kan bli veldig såret. Og tro meg; det blir bare verre jo lengre tid som går.

• Liker 1
Skrevet

Er egentlig i samme situasjon som deg. Veldig vanskelig, jeg har ikke følelser enda, men merker de lett kan komme. Og jeg vet han ikke vil ha noe seriøst, men er så koselig å være med han så klarer ikke stoppe det!!

Hva slags greie har dere på fylla? Type bootycall eller er dere på samme fest?

Akkurat det der er som at jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg har ikke latt meg selv

bli dødsforelska ennå, fordi jeg vet at det kanskje ikke går som jeg vil. Men jeg nyter det

veldig når vi er sammen. Jeg har spurt han om han ville brydd seg om jeg rotet med noen andre, men han svarte vet ikke da også. Enda jeg sa at det var greit om han sa nei. Men kanskje han ville være snill.

vi er mye på samme fester, ellers treffer vi hverandre på byen.

TS

Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Jeg lurer på om dere syns det er veldig dumt å styre med en person som

egentlig ikke har følelser for deg? Når du selv har visse følelser for den

personen? Man tenker jo at det kan skje med tiden, og at det er kos så lenge

det varer.

Ikke å anbefale, nei. Gjorde det for noen år tilbake. Mistet "meg selv". Trodde at det kom til å gå fint. Ble gravid med han, hadde en SA. Nå tåler jeg ikke trynet på han fordi han minner meg om den jeg var den gang. Svak, dum og ung.

Skulle gjerne vært foruten den opplevelsen:/

Skrevet

Akkurat det der er som at jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg har ikke latt meg selv

bli dødsforelska ennå, fordi jeg vet at det kanskje ikke går som jeg vil. Men jeg nyter det

veldig når vi er sammen. Jeg har spurt han om han ville brydd seg om jeg rotet med noen andre, men han svarte vet ikke da også. Enda jeg sa at det var greit om han sa nei. Men kanskje han ville være snill.

vi er mye på samme fester, ellers treffer vi hverandre på byen.

TS

Min er veldig god dagen derpå, pleier å bare ligge å kysse/kose og prate til langt på ettermiddagen (uten sex) Jeg er i utgangspunktet ute etter forhold, så han gir meg vel noe jeg savner...i tillegg til at man blir litt lurt når det er fysisk på denne måten! Jeg selv hadde ikke klart å være intim på den måten med noen jeg føler null for!

Har nok rota oss borti samme typen fyr vi :( Forskjellen er at min har sagt han ikke er ute etter noe forhold, mens din sier han ikke vet. Det er kanskje samme sak? Har dere noe kontakt utenom fylla da?

Er som flere har skrevet her, det dummeste man kan gjøre å rote seg inn i et sånn forhold...

Skrevet

Det er best å gi seg mens leken er god, om han ikke er interessert er det bare selvpining å gå og håpe på at han skal få følelser for deg. Og det er waste of time...finn deg heller noen som er interessert i deg tilbake. Du nedverdiger deg selv med noe annet.

Hilsen en som har lært! :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Min er veldig god dagen derpå, pleier å bare ligge å kysse/kose og prate til langt på ettermiddagen (uten sex) Jeg er i utgangspunktet ute etter forhold, så han gir meg vel noe jeg savner...i tillegg til at man blir litt lurt når det er fysisk på denne måten! Jeg selv hadde ikke klart å være intim på den måten med noen jeg føler null for!

Har nok rota oss borti samme typen fyr vi :( Forskjellen er at min har sagt han ikke er ute etter noe forhold, mens din sier han ikke vet. Det er kanskje samme sak? Har dere noe kontakt utenom fylla da?

Er som flere har skrevet her, det dummeste man kan gjøre å rote seg inn i et sånn forhold...

vi kysser og koser masse dagen derpå også, men det har alltid blitt sex av det egentlig. Når vi sover om natten våkner jeg ofte (sover lett) av at han legger seg tettere inntil meg, og holder rundt meg. Det er så deilig :)

Og han kjører meg alltid hjem igjen.

Det er veldig sjeldent at vi har kontakt utenom fylla, ja. Men vi ses ca hver helg.

TS

Skrevet

vi kysser og koser masse dagen derpå også, men det har alltid blitt sex av det egentlig. Når vi sover om natten våkner jeg ofte (sover lett) av at han legger seg tettere inntil meg, og holder rundt meg. Det er så deilig :)

Og han kjører meg alltid hjem igjen.

Det er veldig sjeldent at vi har kontakt utenom fylla, ja. Men vi ses ca hver helg.

TS

Samme her, han holder egentlig rundt meg hele tiden. Fra vi legger oss til vi står opp. Stryker, koser og kysser. Gutter er vanskelig å skjønne seg på!! Er ikke rart jentene alltid ender opp med sterke følelser og blir såra i sånne "forhold". Blir vanskelig å tro at de ikke har noen som helst følelser når de holder på sånn. Hadde vært trist, men lettere å kutte ut om de bare holdt litt avstand dagen derpå og ikke koste på den måten!

Eneste rådet jeg kan gi til deg er det jeg prøver å følge selv, bare kutte ut og holde avstand. Selv om det er vanskelig er det nok best i lengden! Du kan jo være ærlig med han og, si det ikke er lurt for dine følelser at dere holder på sånn.. så får du se på reaksjonen hans når han "mister" deg!

Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Det er vel gutter sin måte å "holde" fast på bootycallen sin.. Gutter vet at jenter liker nærhet og kos og er klar over hva som skal til for å holde fast på de.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel gutter sin måte å "holde" fast på bootycallen sin.. Gutter vet at jenter liker nærhet og kos og er klar over hva som skal til for å holde fast på de.

Har du nok helt rett i... Min får ikke noe sex da, hehe. Men regner med han holder fast for å kanskje få det i fremtiden. Selv om det egentlig virker som han liker kosen han og!

Skrevet

Han holder vel på med deg, til han finner seg noen han ser på som kjærestemateriale.. :P

Skrevet

Han holder vel på med deg, til han finner seg noen han ser på som kjærestemateriale.. :P

Er gutter alltid klar for forhold om de møter den rette jenta? Og hvorfor er noen jenter kun bra nok for sex?

Skrevet

Jeg har det på samme måte og jeg har dessverre falt dypt. Problemet er at han SIER han ikke har følelser, men han OPPFØRER seg ikke slik.. Jeg så en som skrev at hun var ung og dum, men jeg er voksen med store unger så det trenger ikke bli bedre med årene..

Jeg vet jeg vil bli såret, men jeg velger å ikke lytte til det, da håpet er større enn fornuften.. My choice :sjenert:

Skrevet

Jeg har det på samme måte og jeg har dessverre falt dypt. Problemet er at han SIER han ikke har følelser, men han OPPFØRER seg ikke slik.. Jeg så en som skrev at hun var ung og dum, men jeg er voksen med store unger så det trenger ikke bli bedre med årene..

Jeg vet jeg vil bli såret, men jeg velger å ikke lytte til det, da håpet er større enn fornuften.. My choice :sjenert:

Veldig så mange det er av oss da :sjenert: Hvordan oppfører han seg da? Kanskje han ikke VIL ha følelser, men de kan jo ikke alltid styres!

Ja vi kan vel nesten ikke klage, vi velger jo å selv å involvere oss!

Skrevet

Veldig så mange det er av oss da :sjenert: Hvordan oppfører han seg da? Kanskje han ikke VIL ha følelser, men de kan jo ikke alltid styres!

Ja vi kan vel nesten ikke klage, vi velger jo å selv å involvere oss!

Han har innrømmet at han er redd for følelser, så jeg tror det ligger mye der. Når vi er sammen så oppfører han seg som hvilken som helst forelsket person. Masse kos og gjerne en armkrok. Vi prater om alt og siden vi har masse til felles så har vi alltid noe å prate om. ¨

Vi treffes også en del i forbindelse med felles aktiviteter, og det kan være vanskelig når ingen skal skjønne hva som foregår.

Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Det var kanskje jeg som skrev "ung og dum" :) jeg vet at det ikke blir bedre med årene, men slik jeg føler det nå, så er det virkelig en ting jeg kunne vært foruten. Det var som om jeg ble helt blind for alt annet. Klarte ikke å ta til "fornuft" og hørte ikke på hva andre sa. Jeg følte at jeg hadde veldig god kontroll på hva jeg gjorde.

Jeg prøvde å være så nochelant som jeg kunne. Og visste veldig godt at han ikke hadde følelser for meg. Men en del av meg ble knyttet til han. Jeg brydde meg så mye om han.

Men i lengden nytter det ikke å skyve følelsene bort og tenke at det bare er på gøy.

Jeg ble dypt "skadet" av det jeg lot meg selv gjøre og vil ikke unne noen andre det samme.

Men dere kjenner dere selv best. Ingen kan bestemme hva dere skal eller ikke skal gjøre. Jeg sier rett og slett det samme som andre sa til meg da jeg var der dere er.

Vær forsiktig. Tenk på dere selv, ikke på han som - kanskje ikke bevisst- "leker" med følelsene deres.

Ja, han bryr seg sikkert om deg og er flink til å snakke/ åpne seg . Men tviler ikke på at om han finner en som er "bedre", kan du lett bli erstattet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...