AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Valgte å skrive det under "singelforumet" jeg, siden jeg teknisk sett er singel Greia er det at jeg møtte en fyr via sukker. Vi har bare møttes en gang, i slutten av september, og alt gikk bra. Han er ti år eldre enn meg, jeg er 18, men aldersforskjellen var ikke noe problem. Vi har holdt kontakten videre, og snakket om at vi vil treffes igjen, men det er stort sett bare helgene som passer, og det er i tillegg ikke alle helgene som passer heller, så det har ikke blitt noe foreløpig, og jeg savner han Noen av gangene når vi har chattet sammen har han sagt han savner meg også, og vi har hatt noen lange og fine samtaler på msn. Han kan vel kalles intellektuell, og jeg tror ikke samtalene våres blir helt uinteligente selv om han trolig er smartere enn meg, haha Det ble litt mye info her nå, men tror kanskje det var nødvendig for å forstå "problemet" jeg skal komme med. På fredag spurte jeg han om jeg skulle ta toget til Oslo for å møte han (jeg bor ca. 1 1/5 time unna). Det virket som han ble glad og spurte videre om jeg var i Oslo allerde (hos søstra mi eller noen andre), jeg sa nei, men at jeg kunne komme likevel. Da var han plutselig borte et annet sted?! Han sa det ville bli kjedelig for meg å komme dit, men at det fristet veldig. Hva fristet lurer jeg på? Å la meg komme dit han var, eller at han møtte meg isteden? Jeg spurte om vi heller skulle treffes en annen dag da, men det svarte han ikke på. Jeg blir bare litt forvirret. Fordi tidligere en gang når jeg sa jeg kunne komme sa han at han ikke ville jeg skulle komme til Oslo "bare" for han. Jeg spurte han også et par dager etter første møte om jeg var en engangsgreie eller om han ville treffes igjen, og svaret var at han selvfølgelig ville treffe meg igjen. På meg virker det som at han vil treffe meg, savner meg og sånt, men så... Hva tror dere?
Skapnerd Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Dersom du aldri har hatt noen kjæreste så lar det seg lett å gjøre å bli oppslukt med en person som gir deg gjensidig oppmerksomhet, og som du finner intressant og hyggelig. Jeg har derimot støttet det å kunne danne et forhold med noen uten å la kulturelle, alder, rekigiøse hindringer være i veien. På den annen side så syns jeg det var en ganske stor aldersforskjell i ditt tilfelle, og jeg har fått intrykket av at det er endel personer på sukker som er der for kun å, ha seg med noen. Mitt råd til deg ville være å la dette ligge, å heller finne noen innofor din alderskurv. Dersom eldre menn is the way you swing, og vil ha et alvorlig forhold ville jeg anbefalr å se om han fremdeles er intressert i å prate med deg etter en måned eller 2. De fleste røvere som prøver å utnytte yngre jenter gir opp nokså raskt.
Steinar40 Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Valgte å skrive det under "singelforumet" jeg, siden jeg teknisk sett er singel Greia er det at jeg møtte en fyr via sukker. Vi har bare møttes en gang, i slutten av september, og alt gikk bra. Han er ti år eldre enn meg, jeg er 18, men aldersforskjellen var ikke noe problem. Hva tror dere? For stor aldersforskjell så tidlig i livet ditt, ja.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 TS her. Takk for svar :-) Tror jeg bare skal se det litt an. Kanskje spørre han hva han er ute etter, og be han si det hvis han kun vil en ting eller ikke er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå