kvinne20 Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg vurderer å begynne å vokse nedentil, og lurer på om noen har noen erfaringer med det?
ludo Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Den første gangen jeg gjorde det var det kjempevondt og tok lang tid,ca 40 min. Men neste gang var jeg ferdig på 15 min og det var ikke spesielt vondt Så nå gjør jeg det jevnlig hver 6 uke. Dyrt men verdt det ! 1
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Det er verdt det, absolutt! Jeg tok det før sommerferien i fjord. Nedentil var det ikke særlig godt, men myye bedre enn å styre på selv ! Jeg skal gjøre det igjen! Men nå blir det vel akkurat som første gangen, tenker jeg Men! Som jeg sa: det er verdt det!
challenger Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Jeg bruker å gjøre det før hver ferietur. Synes det er mer flaut enn vondt jeg da:p Det er dyrt ja, men verdt det! Men det er et ork å spare da..
ludo Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Jeg bruker å gjøre det før hver ferietur. Synes det er mer flaut enn vondt jeg da:p Det er dyrt ja, men verdt det! Men det er et ork å spare da.. Det er kjipt når det vokser ut,men nå er det så lite om gangen at det er veldig levbart
Parvati Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Jeg gjør det ca hver 4. uke, og anbefaler det glatt(!) Hehe
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Har prøvd det før; første gang var ganske vond. Andre gang var bedre, men fortsatt ikke smertefritt. For meg var det ikke verdt det, men er jo smak og behag Det var veldig glatt der nede de første dagene, men synes det tok ganske kort tid før jeg kjente at jeg synes det ble for mye hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå