Gå til innhold

Julegave til barnehagen

Gjest Nay

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å kjøpe en liten julegave (blomst, te/kaffe e.l.) til assistentene og pedagogene på mitt barns avdeling i barnehagen. Er det noen som har erfaring med dette, eller er det "fy-fy" i forhold til andre barn som evt. ikke gir gave? Og hva med julekort? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i barnehage, og vi får ofte julegaver. Det er absolutt ikke slik at alle foreldre gir det, men noen gjør det, og det er hyggelig:) Så lenge du ikke gjør forskjell på de voksne, ser jeg ingenting i veien med å gi de en liten oppmerksomhet :nisse: Av og til får vi for eksempel hver vår vinflaske eller twistpose av en famile, eller så får alle vi voksne på avdelingen en konfekteske på deling. Noen har også bakt noe sammen med barnet sitt som vi voksne får, sammen med en fltt barnetegning. Uansett om det er et kort eller en vinflaske; det er veldig koselig med en julehilsen :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så utrolig koselig å få en liten hilsen. Det er noe jeg setter veldig stor pris på som assistent :) Har fått tekopp, godterikurv på deling, skjerf, sjokolade osv.

Noen ganger kommer noen av foreldrene med en liten ting, andre gang har de slått seg sammen og kjøpt noe :)

Synes det er kjempehyggelig at du vil gi en liten oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å gi noen gode ullsokker som f.eks Ulvang eller Kari Traa. I tillegg gir vi et kort med en personlig hilsen, hvor vi takker for året som har gått og nevner hva vi setter pris på ved den aktuelle personen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...