Gå til innhold

Jenter, hva slags kroppstype foretrekker dere?

203 stemmer

1. 1. Hva slags kropp foretrekker du at drømmemannen har?

• Veltrent, ikke noe fett, markerte muskler/sixpack
      37
    • Trent, men litt fett som runder av musklene
      120
    • Mager, og ikke spesielt trent
      16
    • Utrent, men ikke overvektig
      17
    • Utrent, litt lubben
      10
    • Utrent, med vom og manboobs
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg litt nysgjerrig, etter å ha sett svarene i den andre tråden, så jeg føler vi trenger litt forumstatistikk. Har prøvd å grovt dekke de vanligste kroppstypene med alternativene.

Premisset for avstemningen er at du får velge hvilken av disse kroppene du får sette hodet til drømmemannen på, så blås i alle svar som går på at personlighet er det viktigste, det er selvsagt, og ikke det vi diskuterer her.

Prøvde å finne noen eksempelbilder, men gjerne post andre dersom du finner noen bedre:

Veltrent, ikke noe fett, markerte muskler/sixpack

Trent, men litt fett som runder av musklene

Mager, og ikke spesielt trent

Utrent, men ikke overvektig

Utrent, litt lubben

Utrent, med vom og manboobs

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trent, med litt fett som runder av musklene ... samme som meg selv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot alternativ 1 jeg :) Jeg er glad i trente kropper, både på jenter og gutter. Og til opplysning, så har person nummer 1 fett på kroppen han og.

• Liker 2
Skrevet

1, 2 og 4. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så veldig kresen egentlig, men ikke så glad de to siste alternativene. Kan godt like utrente menn med litt mage, eller trente menn med litt fett. Altså, personen MÅ ikke være trent, men det gjør ikke noe om han er det heller. Jeg liker derimot ikke veldig trente kropper.

Jeg er veldig glad i høye menn da :rodmer:

Skrevet

Og jeg ville ikke kaldt den mannen den LITT lubben, han er feit.

• Liker 5
Skrevet

Og jeg ville ikke kaldt den mannen den LITT lubben, han er feit.

Enig i dette. Mine svar ville ha blitt "Utrent, men ikke overvektig", og "Utrent, litt lubben", men da med en helt annen kroppstype i tankene når det gjelder sistnevnte i forhold til det bildet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og til opplysning, så har person nummer 1 fett på kroppen han og.

Ok, klønete formulert, men siden 0% fett ikke er fysisk mulig skjønner dere vel hva jeg mente.

Dere som synes bildene er dårlige må gjerne komme med andre eksempler. Spesielt de i midten på skalaen var vanskelige å finne gode bilder på, siden det er flest bilder av veldig trente, eller veldig tjukke folk på nettet.

Endret av Rayanne
  • Liker 1
Skrevet

Han på bilde nr. 1 var nice, men foretrekker noe som det her

LINK HER :rodmer:

• Liker 3
Gjest fireflies
Skrevet

Alternativ 2. Men om han hadde litt mer fett på kroppen, så hadde ikke det gjort noe heller.

Alternativ 1 ville uansett vært uaktuelt. Jeg syns ikke markerte muskler er fint i det hele tatt. Føler meg foresten veldig alene om å mene det :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Hugh Jackman er et beist. Flott og kraftig fysikk. Han må ha trent og spist som en villmann før filmingen av X-Men filmene. Og hatt litt "ekstrahjelp". Uansett, høyst imponerende.

• Liker 2
Gjest SweetThing
Skrevet

Nr1. Har man blitt vant med noe, så er det vanskelig å vende. Har ingen anelse om hvordan en som er litt lubben eller for den del overvektig er. Men tviler på at det er noe jeg blir å prøve med det første når jeg godt vant med nr1.

• Liker 1
Skrevet

Syns en blanding mellom 1 og 2 er mest attraktivt, men kjæresten min er nr. 4, og det funker fint det og :)

• Liker 1
Gjest helenehøi
Skrevet

En sånn kropp!

:rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

hihi er ikke dumt med det ansiktet til heller :rodmer:

Jeg syns 2 og 3 var finest.. Lange og slanke gutter, gjerne heller litt sånn senesterke/lange muskler fremfor små kompakte body builder-typer :P Men så lenge han spiser(relativt) sunt og trener er jeg fornøyd!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg må si jeg lurer veldig på hvem som har stemt på utrent med vom og manboobs :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...