Sol79 Skrevet 5. mars 2012 #141 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jeg henger litt etter, men for en GRUSOM hårsveis Lucas har. Godt bevis på hvor mye håret har å si for en persons utseende. Han var ikke mye kjekk lenger. Endret 5. mars 2012 av Sol79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 5. mars 2012 #142 Del Skrevet 5. mars 2012 Helt enig Sol79. Det ser ut som han prøver å få tilbake sveisen han hadde rundt den tiden han var med i Freaky Friday. Men han har jo hatt nesten 10 år på seg til å eldres siden den gang, så man kan jo ikke akkurat forvente samme resultat. Jeg synes han var sexy på den tiden, og han kledde det halvlange håret. Nå ser han bare latterlig ut, da jeg lo høyt da jeg fikk se han i episode 7 av OTH. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siine Skrevet 5. mars 2012 #143 Del Skrevet 5. mars 2012 Måtte google lucas opp, siden jeg følger med på TV og det er så mange her som har kommentert håret hans, og jeg sier bare æsj! Jeg har heldigvis vært mest fan av nathan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #144 Del Skrevet 8. mars 2012 Herregud så spennende i dag... og Xavier er så ekkel. Hva er det han vil tro? Det er ikke mange episoder igjen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiver Skrevet 8. mars 2012 #145 Del Skrevet 8. mars 2012 Er også veldig spent på hva det er han vil! Jeg satt der og tenkte om de ikke bare kunne utnytte han litt til å finne Nathan. Huff, bare 4 episoder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glawii Skrevet 8. mars 2012 #146 Del Skrevet 8. mars 2012 Hææ!! Bare 4 episoder igjen? neeei!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. mars 2012 #147 Del Skrevet 8. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. mars 2012 #148 Del Skrevet 8. mars 2012 Kjenner jeg får litt angst av at det er så få episoder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 8. mars 2012 #149 Del Skrevet 8. mars 2012 Hææ!! Bare 4 episoder igjen? neeei!!!! Håper det vanlige skjer. At de sier det er siste sesong men så kommer det en ny sesong likevel :gjeiper: De har jo sagt det siden sesong 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiver Skrevet 8. mars 2012 #150 Del Skrevet 8. mars 2012 Håper det vanlige skjer. At de sier det er siste sesong men så kommer det en ny sesong likevel :gjeiper: De har jo sagt det siden sesong 4 Skulle ønske det var sånn, men det er helt sikkert at dette er siste sesong Det som var rivercourt er blitt tatt ned allerede, tok ikke lange tiden etter siste episode ble spilt inn. Man har faktisk kunne kjøpe en liten del av det på nettet, men vet ikke om man kan det lenger. Sophia Bush har en ny pilot, som heter Partners eller noe sånt. Håper det blir tatt opp og at vi ser henne videre på skjermen! Det er kjempetrist at det snart er over, gruer meg veldig til siste episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sumobryter Skrevet 8. mars 2012 #151 Del Skrevet 8. mars 2012 Iiiiiiiiik!!! Xavier er så creepy, fikk helt noia da han sto der med babyen til Brooke :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. mars 2012 #152 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Har jo sett at Haley står ved en kiste/et likbord og begynner å gråte. men kanskje hun gråter av lettelse? At det ikke er noen i familien men en random fyr bare. Eller kanskje det allerede har hendt? Kom på nå at dere er noen episoder foran tvnorge. Endret 8. mars 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #153 Del Skrevet 8. mars 2012 Det har allerede skjedd, for oss som ser det på nettet/laster ned Mortem :') MEEEEN, jeg tror jeg driter på meg snart, får helt angst av at det er så få episoder igjen nå! Herregud, HATER Xavier, han er så creepy, hvertfall når han står der med ungen til Brooke! Herreguuud! Og stakkars Clay.. Håper det ordner seg etterhvert da, må jo være et stort sjokk å få slengt i trynet til Logan. Nei uff, gleder meg helt sinnsykt til neste episode, kan virkelig ikke vente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2012 #154 Del Skrevet 9. mars 2012 For en spennende epiode!! Tror dere at han kidnapper tvillingene til Brooke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 9. mars 2012 #155 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg er litt lei alle problemene til Clay og Quinn. Blir litt mye. Jentene i OTH må være veldig varmblods i forhold til guttene. De går alltir rundt i små shortser og singletter, mens guttene er fullt påkledde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 10. mars 2012 #156 Del Skrevet 10. mars 2012 Nå har jeg faktisk store problemer med takle ventetiden mellom hver episode! Det er så ekstremt spennende. Jeg heier sånn på Dan, og håper han finner Nathan! Det blir jo bare mer og mer spennende, tror aldri det har vært SÅ spennende som dette før? Det er så trist at det er så få episoder igjen, kommer til å være helt knust når det er over. Håper bare det ender godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 11. mars 2012 #157 Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som vet når reprise går, for oss som ser det på tv? Fikk ikke sett det på Tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 11. mars 2012 #158 Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som vet når reprise går, for oss som ser det på tv? Fikk ikke sett det på Tirsdag... Det gikk i går kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerklumpen! Skrevet 12. mars 2012 #159 Del Skrevet 12. mars 2012 Tror ikke det er så lenge igjen til Dan finner Nathan, med tanken på at nå har Dan fått kidnappet han som solgte dop til Clay. Også synes Logen er så skjønn, og håper han vil være med Clay hjem. Tror han,Clay og Quinn blir happy familie!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiver Skrevet 13. mars 2012 #160 Del Skrevet 13. mars 2012 Ventetiden mellom hver episode er SÅ utrolig lang nå! Helt utrolig. Rives mellom å ville se episodene så kjapt som mulig, men samtidig vil jeg ikke at dette skal ende. Gruer meg veldig til siste episode, kommer til å bli veldig rart og trist. Logan er bare utrolig skjønn! Det kommer nok til å ordne seg, er ikke så redd for det. Jeg er heller bekymret for alt annet. Leser forskjellige steder at en av de originale vil dø (ikke bekreftet spoiler i det hele tatt, virker som dette bare kan være spekulasjoner eller noe sånt), men jeg får det ikke helt til å gå opp at Mark Schwann vil gjøre det i de siste episodene som er igjen. Da må det i så fall være Dan som dør for å redde Nathan, og på den måten så blir hans karakter "redeemed". Men who knows? Jeg håper bare det er tomt snakk, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå