MissStiles Skrevet 9. februar 2012 #81 Skrevet 9. februar 2012 Spennende og spennende? Fikk jo ikke akkurat svar på så veldig mye.
Sophia. Skrevet 9. februar 2012 #82 Skrevet 9. februar 2012 Så utrolig spennende denne episoden var!! Nå får vi jo se mer og mer av det vi fikk se litt av i første episode. Lurer på hva som skjer med Brooke nå, tenker både hun og Julian sliter litt med tanke på tvillingene... ser jo ikke bra ut at Julian blir banket opp og Brooke raserer en café? Så håper jeg det går bra med Nathan. I første episode fikk vi jo se Chris og Dan som skulle et eller annet med et våpen, og siden Chris prøver å hjelpe Haley nå, tenker jeg at kanskje de to går for å finne Nathan, og så blir enten Nathan eller Dan (eller kanskje til og med Chris?) drept. Krysser fingrene for at det ikke er Nathan. Blir sååå spennende å se hva som skjer!
Chord Skrevet 9. februar 2012 #83 Skrevet 9. februar 2012 Ja, nå var det litt mer som ble oppklart mtp første episode. Men jeg trodde da at Brooke raserte sin egen kafè. Uansett trist å se hvordan Julian sliter med det som skjedde med sønnen hans. Sikkert ikke godt å gå rundt å være steinsikker på at man er verdens verste far og absolutt ikke fortjener det man har. Jeg er veldig spent på hvordan det går med Nathan, og hva som har skjedd med han. Er ganske sikker på at han er kidnappet av den drugdealeren, men så er jo spm.. lever han enda? Og Sophia: Jeg har ikke tenkt på det før, at det faktisk kan være Chris som dør? Det er jo faktisk et alternativ, siden han er så villig til å hjelpe Haley. Dessuten er jo ikke Chris en av hovedcastet her, det blir jo ikke verdens undergang om han dør (i motsetning til hvis Nathan hadde blitt drept), samtidig som Haley er knyttet til han som en venn, og blitt lei seg om han døde. Nå ble det jo en litt dramatisk slutt med tanke på Haley, at hun låste seg inn på soverommet og ringte etter politi, og så fikk vi se Dan utenfor.. Jeg skjønner hun har vanskeligheter med å stole på han, men som skrevet tidligere (tror jeg?), så tror jeg ikke han vil noe vondt mot hverken Nathan eller Haley. I'm giving him the benefit of the doubt
Mally Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #84 Skrevet 9. februar 2012 Herregud, jeg blir gal :D Enda en ukes lang ventetid før neste gang! Så vantittig spennende, gleeeeeder meg til neste uke :D
Vibi Skrevet 9. februar 2012 #85 Skrevet 9. februar 2012 Merker at jeg ble mer usikker på Dans rolle i det hele mot slutten av denne episoden. Jeg hadde egentlig vendt meg litt til tanken på at han var blitt "snill" igjen, men jeg ble litt mer usikker nå. Tipper at serien ender med at det er Dan som dør, antakelig mens hans redder Nathans liv. Det kan jo være et påskudd for å få Lucas tilbake også - i begravelse. Sånn jeg har forstått det skal han tilbake for siste episode, men ikke Peyton. Blir spennende å se hvertfall.
Aubree Skrevet 10. februar 2012 #86 Skrevet 10. februar 2012 Lucas kommer i episode 7 Vet ikke hvor mange episoder han skal være med i. Han hadde annonsert på twitter at han skulle returnere i ep 7.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #87 Skrevet 11. februar 2012 Går sesong 9 på fem, eller er det sesong 8 :]?
Usikker23 Skrevet 11. februar 2012 #88 Skrevet 11. februar 2012 Går sesong 9 på fem, eller er det sesong 8 :]? det er sesong 9 som går på fem nå
Gjest badeand1 Skrevet 14. februar 2012 #89 Skrevet 14. februar 2012 Komm til å tenke på noe. Hun som spiller Haley i serien fikk en datter februar 2011. Kan det være datteren hennes som spiller i serien?
Lana Del Rey Skrevet 14. februar 2012 #90 Skrevet 14. februar 2012 ^ Det har jeg også lurt på! Tenkte også på at det var derfor Haylie ble gravid i serien.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #91 Skrevet 14. februar 2012 Komm til å tenke på noe. Hun som spiller Haley i serien fikk en datter februar 2011. Kan det være datteren hennes som spiller i serien? Nei, det er ikke det. Hun som spiller Haley har avkreftet dette på twitter/bloggen sin
MissStiles Skrevet 17. februar 2012 #92 Skrevet 17. februar 2012 Denne uka episode var jo spennende. Endelig fått vite hvem det er som har kidnappet Nathan.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #93 Skrevet 18. februar 2012 Jeg digger Chris Keller i denne sesongen. Uttrykket hans da han fant ut at dama hans hadde seg med både han og Chace var priceless:) 4
Mrs. Morgan Skrevet 18. februar 2012 #94 Skrevet 18. februar 2012 Hey!! Kan noen gi meg linkene til alle episodene? Jeg pleide å bruke surfthechannel.com før, men den har blitt så ræva nå!! ingenting funker. Er helt desperat. Vil gjerne se episode 4,5 og 6.
Aubree Skrevet 18. februar 2012 #96 Skrevet 18. februar 2012 Uttrykket hans da han fant ut at dama hans hadde seg med både han og Chace var priceless:) Chris Keller didnt like that 1
Glawii Skrevet 19. februar 2012 #97 Skrevet 19. februar 2012 Jeg elsker de nye episodene, de har virkelig tatt seg opp. Veldig spennende Noen her som vet hvem som dør? I første episode så vi Haley ligge gråtende over en kiste eller noe? Lurer på hvem det kan være.
Fashiondiva Skrevet 19. februar 2012 #98 Skrevet 19. februar 2012 Skal ikke Lucas komme tilbake denne sesongen?
Aubree Skrevet 19. februar 2012 #99 Skrevet 19. februar 2012 Skal ikke Lucas komme tilbake denne sesongen? I følge han selv på twitter kommer han tilbake i neste ukes episode :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå