Gå til innhold

One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Kommer sikkert ikke til Norge før sesongen er ferdig. Se på nettet :D

Men mamma vi også se, og hu vil helst ha tekst. :P

Skrevet

Synes det var heerlig å se alle sammen igjen, haha :D Gleder meg til de neste 12 episodene :popcorn: jippi

Skrevet

Men mamma vi også se, og hu vil helst ha tekst. :P

Om dere vil ha tekst må dere nok vente til de sender det på tv, tror jeg :) Jeg aner ikke når det kommer, desverre..

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så hyggelige mot Dan. Jeg forstår Nathan godt, jeg ville aldri ha tilgitt Dan.

Skrevet

Gleder meg til å se hvordan det utvikler seg nå... Synes helt ærlig at de to første episodene kunne vært bedre, men får håpe det tar seg opp igjen. Gruer meg litt til siste episoden, serieavslutninger har en tendens til å mildt sagt få frem noen tårer, og tviler på at dette blir noe unntak :sjenert:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har falt litt av lasset jeg. Kan noen oppdatere meg på hvordan sesong 8 ble avsluttet?

Skrevet

De burde egentlig gitt seg med sesong 8. Alle var lykkelige og alt var i orden. Hadde vært en veldig fin slutt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes godt at det kan komme litt mer action, jeg....

Skrevet

Satser på at det skjer noe drastisk i sesong 9, med tanken på at ep 1 begynte både med brann og Nathen sin død.

Så nå gleder jeg meg til ep 3 kommer i morgen!

Skrevet

Dør Nathan i denne sesongen? :S

Skrevet

Vi fikk ikke se hvem som var død. Men det kan godt komme litt mer action nå ja!

Skrevet

Det var jo Nathan som lå på bordet død, når Haley skulle identifisere han eller hva enn hun skulle.

Skrevet

Kan godt hende det var Dan ja. Eller noen andre. Vi fikk jo bare se nesen til personen.

Skrevet

Det KAN ikke være Natan som er død! Da dør jeg også. Det hadde ødelagt hele OTH, om det ikke ble en lykkelig slutt!

De skulle jo egentlig avslutte etter sesong 8, men fansen var så overtalende at det ble 13 avsluttende episoder, og det er jeg veldig glad for.

Håper virkelig vi får se et glimt av Lucas og Peyton i denne sesongen. Og for all del, krysser fingrene for en lykkelig slutt :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Nå ble det plutselig litt action! :trist:

Skrevet

Awww, Julian glemte ene tvillingen igjen i bilen på slutten av ep 3 på sesong 9 :tristbla:

Skrevet
:sjokkert: kan ikke vente til neste episode!!
Skrevet

Jeg fikk så vondt i meg da det gikk opp for Julian (og meg) hva som hadde skjedd. Jeg la jo merke til at han var veldig distré hele episoden, så jeg bare ventet på at noe galt skulle skje. Han var jo så glad og fornøyd, og så skjer det! Klarer nesten ikke formulere noe sammenhengende om det en gang for jeg får så vondt for Davis, Julian og Brooke når jeg tenker på det :( Det er trygt å si at det er nå sesongen virkelig begynner!

Liten sidenote: Jeg er spent på å se hva Nathan sier når Haley viser mer tillit og velvilje mot Dan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...