Gå til innhold

One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Promoen som er sluppet for neste episode viser Dan på sykehuset, så i det minste rekker det å bli forsoning mellom han og Nathan om han skulle dø senere. Vil ikke at han skal dø, han har hele tiden vært en interessant karakter, for ikke å nevne hvor flink skuespiller Paul Johanson er.

Som svar til den over: det er 13 episoder :( 3 igjen :(

*Paul Johansson.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Åhh jeg elsker Dan, han er sånn middelaldrendemanndeilig :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Hvor så du promoen for neste episode?

Ligger ute på youtube :)

Skrevet

Åhh jeg elsker Dan, han er sånn middelaldrendemanndeilig :rodmer:

Jaaa! :rodmer: Ble griseprovosert av han da jeg så på OTH i "gode gamle" dager, men når jeg begynte fra starten av i høst var det noe annet... eller, hvertfall fra sesong 4 og utover, tror jeg :gjeiper:

Skrevet

Dette var meg denne episoden: :grine:. Og det er ikke en overdrivelse heller. Hjelpes...

Skrevet

Flott episode! Men ærlig talt så syns jeg ikke noe synd i Dan... Stoler ikke et sekund på at han hadde tatt seg sammen om han hadde overlevd. Så får dere bare være uenige :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Bra episode, men ikke så bra som forventet. Var til tider litt kjedelig, men trist at Dan døde, men samtidig så fortjente han det.

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk episode! Synes ikke Dan kunne fått en bedre slutt på livet sitt, ble SÅ rørt... :fnise: Men ble derimot litt skuffet over reaksjonen til Haley og Nathan når de fikk se hverandre igjen, hadde forventet at hun skulle bryte helt sammen og bare kaste seg over han eller noe. I alle fall litt mer dramatisk enn bare "Hi Hales" :forvirret: Ååh, er så trist at det snart er over! :trist:

Skrevet

Trist at Dan døde :grine: Men han reddet Nathan!!

Synes Logan er sååå søt!!

Skrevet

For en kjempefin episode! Bare gråt og gråt. :grine: Syns Dan fikk en kjempefin avslutning på livet, han gjorde såpass opp for seg på slutten at han fortjente en slik avslutning. Skuffet over at ikke Lucas kom, men jeg er sååå glad for at vi fikk se Keith!

Sukk, bare to episoder igjen! :trist:

Skrevet

Syns det var en litt fin episode, selv om jeg hadde håpet at han skulle overleve. Men jeg må si at jeg syns "comebacket" til Lucas var helt latterlig, hvis det var det eneste vi får sett av han. Han bidro vel igrunn ikke med noe om helst. Når de først hadde han for en episode kunne han jo godt ha vært med i litt mer enn én scene syns jeg.

Skrevet

Kan ikke huske å ha sett en episode av noe som helst før hvor det har vært :grine: gjennom hele greia. Men gjorde det nå :sjenert: Med unntak av Brooke/Julian scenene. Synes det var en veldig bra episode, og spesielt slutten med Keith og alt det der, selvom det beste hadde vært om Dan hadde overlevd..

Skrevet

trist :(

R.I.P Dan Scott :hjerte:

Skrevet

Så synd Dan døde :(

Logan var jo bare så søt når han spurte "what if you wander again?" Søtest!

Gøy å "se" Keith igjen da hehe

AnonymBruker
Skrevet

den episoden fikk jeg til å gråte!

Skrevet

Var ikke så lenge jeg klarte å holde kinnene mine tørre i denne episoden, nei!

Fy flate, hadde håpet at Dan skulle klare seg, selv om jeg egentlig, innerst inne, skjønte at han kom til å dø.

Uansett morsomt å se Keith igjen, og godt å se at Dan fikk tilgivelse fra alle, selv Keith.

Helt i slutten av episoden sto det "in memory of Joanne Lewis Johansson", og jeg måtte undersøke hvem det var. Det var visst moren til Paul Johansson, som døde 14. oktober 2011, etter en 20 (!) års lang kamp mot kreft.

Hilsen ei som nå skal legge seg, med klump i halsen :sjenert:

Gjest badeand1
Skrevet

Kjenner jeg gruer meg til å se den episoden, ja.. :/

Gjest B.Davis *
Skrevet

wrææææh som jeg gråt!!! har ikke lest hele tråden, men er det noen som vet hvorfor det ikke blir mer av verdens beste serie etter episode 13? :(

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

åååh nettopp ferdig med å se den, stakkars bikkja, hun har sirklet rundt meg de siste 20 minuttene og fundert på hvorfor jeg gråt så fælt :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Gleder meg til neste episode, ukas høydepungt! :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...