Gå til innhold

One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være ærlig å si at jeg spolte over alle scenene med Clay og Quinn :fnise: De EER så kjedelige!! Håper ikke Dan dør!

• Liker 3
Skrevet

Jeg er enig, men det er så sykt mange hissige folk hele tiden som skriker ut spoilere.

Jeg tror det ender godt. Får håpe Chris Keller får litt kjærlighet også;)

Ja, de som ikke har sett siste episode får heller bare la vær å trykke seg inn her mener jeg :P

Har en følelse av at Dan dør. Men ja. Hadde vært kjekt om Chris fikk litt kjærlighet og! Han fortjener det :)

AnonymBruker
Skrevet

Er litt irriterende med Quinn og Clay. Alt er så perfekt med de. De har jo vært gjennom litt med den skyteepisoden og det, men liksom. De er så perfekte. Syntes de er kjedelig.

Haha, ja :fnise: De er liksom så forferdelig perfekte for hverandre, og prater nesten hele tiden om hvor mye de elsker hverandre osv, men er aldri noe action. De er ikke lidenskapelige eller noe, krangler heller aldri. Blir så kjedelig i lengden og altfor urealistisk :filer: Men liker de hver for seg da! De er mye mer troverdige da.

• Liker 1
Skrevet

er det bare jeg som liker Quinn og Clay ? synes de er søte jeg! :sjenert:

Skrevet

Jeg liker dem også :jepp: men kan fort bli litt mye av dem, synes jeg...

Skrevet

Wææ, trodde ALDRI jeg skulle like OTH noensinne (har bare sett noen episoder her og der), men etter å ha sett noen episoder på TV Norge og på Internett nå så har jeg blitt litt hekta.

Noen som vet om det er mulig å kjøpe en boks med alle sesongene (eller ihvertfall mange av dem)?

AnonymBruker
Skrevet

Wææ, trodde ALDRI jeg skulle like OTH noensinne (har bare sett noen episoder her og der), men etter å ha sett noen episoder på TV Norge og på Internett nå så har jeg blitt litt hekta.

Noen som vet om det er mulig å kjøpe en boks med alle sesongene (eller ihvertfall mange av dem)?

Tror du kan kjøpe alle, usikker på sesong 8 da, og sesong 9 har selsagt ikke kommet ut :) Jeg kjøpte mine på platekompaniet

Skrevet

Jeg liker de også :)

Skrevet

Dan Scott doesn't like this either! :danse:

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte begynnelsen på den siste episoden. Det var liksom litt humor i den, og det var med på å få meg til å like Dan enda mer (i tillegg til det han har gjort for Nathan i det siste). Håper virkelig ikke han dør, selv om jeg tror det..

Skrevet

Liker Quinn og Clay, MEN det blir litt for mye "Vi er så perfekte", hun hadde jo en "perfekt" reaksjom på at han hadde barn også, og det er ikke så veldig realistisk :gjeiper:

Tror nok Dan dør, men tror Scott vil tilgi han for det slemme han tidligere har gjort og fortelle dette i begravelsen hans eller noe.

• Liker 2
Skrevet

Tror nok Dan dør, men tror Scott vil tilgi han for det slemme han tidligere har gjort og fortelle dette i begravelsen hans eller noe.

Ja, det tror jeg og. Det var jo en veldig pekepinn på dette da Nathan kalte Dan "Dad" og ikke Dan. Akkurat nå syns jeg det er veldig dumt at Lucas ikke er en del av serien lenger, jeg skulle veldig gjerne sett reaksjonen hans på at Dan reddet Nathan. Jeg er en sucker for reaksjonsscener.... Speaking of, jeg håper virkelig ikke vi blir snytt for reaksjonen til Haley i neste episode!

Herregud, ventetiden er altfor lang... Er det torsdag enda?

AnonymBruker
Skrevet

ble ikke Dan skutt da? synes han ble så "død" der på slutten

• Liker 1
Skrevet

ble ikke Dan skutt da? synes han ble så "død" der på slutten

jo men vi fikk jo ikke se om han døde eller ei. Mest sannsynlig gjorde han jo det, men man vet jo aldri med OTH, kanskje de vil gi oss en skikkelig "happy ending" :)

Skrevet

Jeg liker Clay og Quinn jeg! Elsker alle hovedpersonene i Oth :D

Men Dan kan IKKE dø! Det kan han bare ikke. Han må på et mirakuløst vis overleve som andre folk gjør på film! :fnise:

To dager igjen til neste, iiik :popcorn:

Gjest badeand1
Skrevet

Liker ikke Quinn i det hele tatt, jeg.

Hun er så "over-søt" og knisefnise.

• Liker 2
Skrevet

Æsj asså, har gått og gledet meg i hele dag til ny episode i morgen. Helt til jeg innså det var tirsdag i dag og ikke onsdag.. Nei nei :snurt:

Håper ikke Dan dør :overrasket:

Jeg håper på en skikkelig godslutt av serien!

Skrevet

Hvor mange episoder er det i sesong 9?

Skrevet (endret)

jo men vi fikk jo ikke se om han døde eller ei. Mest sannsynlig gjorde han jo det, men man vet jo aldri med OTH, kanskje de vil gi oss en skikkelig "happy ending" :)

Promoen som er sluppet for neste episode viser Dan på sykehuset, så i det minste rekker det å bli forsoning mellom han og Nathan om han skulle dø senere. Vil ikke at han skal dø, han har hele tiden vært en interessant karakter, for ikke å nevne hvor flink skuespiller Paul Johanson er.

Som svar til den over: det er 13 episoder :( 3 igjen :(

Endret av cardboardfreckle
Skrevet

Promoen som er sluppet for neste episode viser Dan på sykehuset, så i det minste rekker det å bli forsoning mellom han og Nathan om han skulle dø senere.

Hvor så du promoen for neste episode?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...