Gå til innhold

One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så ufattelig trist at det er over... kan nesten ikke tro det. Har fulgt med fra begynnelsen av, og det har vært en så stor del av livet mitt. Heldigvis var det en utrolig fin og verdig avslutning. Skulle ønske Lucas og Peyton hadde dukket opp, men det var vel ikke å forvente. Når alle sang I Don't Wanna Be tutet jeg skikkelig, det var så fint! Helt perfekt avslutning på en av de mest fantastiske seriene noen sinne!!

Skrevet

Jeg likte den siste episoden, men litt dumt at de ikke har klart å få Peyton og Lucas + noen av de andre gamle tilbake til jubileumet på Tric. Lucas sitt comeback må være det mest oppskytte jeg noen gang har sett.

AnonymBruker
Skrevet

Kjipt at det var over. Litt kjedelig sluttepisode, men det var fengende musikk og det virket som at skuespillerne virkelig hadde det gøy for aller siste gang, og det smittet over.

Hva skjedde egentlig med Lucas og Peyton i virkeligheten siden det var så vanskelig å få dem tilbake for reunion? Fikk de sparken? Eller var det konflikter?

Skrevet

Det er så ufattelig trist at det er over... kan nesten ikke tro det. Har fulgt med fra begynnelsen av, og det har vært en så stor del av livet mitt. Heldigvis var det en utrolig fin og verdig avslutning. Skulle ønske Lucas og Peyton hadde dukket opp, men det var vel ikke å forvente. Når alle sang I Don't Wanna Be tutet jeg skikkelig, det var så fint! Helt perfekt avslutning på en av de mest fantastiske seriene noen sinne!!

This! Har fulgt med siden begynnelsen jeg og, og det er nesten litt flaut men jeg tar det skikkelig tungt at det hele er over. Tok meg 1,30 min inn i episoden før jeg begynte å stortute. Ellers så er sing-alongen til "I don't want to be" så bra og trist på samme tid, at jeg er sikker på at jeg kommer til å tute hver gang jeg ser den delen av episoden igjen.

Jeg satt halvveis og ventet at Peyton og Lucas skulle dukke opp, men det gjorde de ikke :/ På en måte er det dumt, men på en annen måte litt greit. Peyton og Lucas var en stor del av serien og de har blitt nevnt gjennom hele. Jeg tror denne episoden var mer på å hedre litt de som har vært der fra begynnelsen av, samtidig som de har tatt med alle småtingene som har vært en del av OTH gjennom tidene. Selv om Peyton og Lucas ikke fysisk var der, så var de med de andre karakterene. Karen's Cafe, Julius Cæsar boken, på taket da Haley gir over "predictions" boksen til Jamie. Den scenen hedrer på en måte også forholdet mellom Karen og Lucas i det Haley gjengir det Karen sa til Lucas i den første sesongfinalen: It's only one tree hill, and it's your home. Peyton var der i rommet hennes, klistremerket NOFX på skapet, osv osv. Så de er absolutt ikke glemt, selv om episoden ikke var direkte om dem.

Enig i at det er en perfekt avslutning! Syns det er ufattelig trist...

Kjipt at det var over. Litt kjedelig sluttepisode, men det var fengende musikk og det virket som at skuespillerne virkelig hadde det gøy for aller siste gang, og det smittet over.

Hva skjedde egentlig med Lucas og Peyton i virkeligheten siden det var så vanskelig å få dem tilbake for reunion? Fikk de sparken? Eller var det konflikter?

Jeg tror ikke de fikk sparken eller at det var konflikter. Alle hadde en kontrakt på 6 år da serien startet, og da kontraktene skulle fornyes etter 6 sesongen tror jeg det var deres eget valg å ikke fortsette lenger. De var opptatte med hver sine prosjekter, så er nok derfor det var vanskelig for de å komme tilbake. Hilarie har en sønn og hun er vel med i White Collar. Chad tror jeg var åpen og villig til å være med i siste episode har jeg lest, men jeg vet ikke om det stemmer eller hvorfor Mark valgte å ha han i en random episode, i stedet for siste episoden.

Skrevet

Denne tråden var nok om sesong 9, men jeg føler jeg må dele denne videoen med dere. Dette er bare en av mange som ligger ute på youtube, og noen av klippene fikk frem både smilet mitt og latteren min :)

er videoen :)
Skrevet

Sitter med våte øyne og tørker tårer etter å ha sett siste episode av One tree hill nå, haha. (sett sent på grunn av reise)! De siste ti sekundene satt jeg og sa neineinei til at det var slutt. Kjempetrist :grine: :grine: :grine:

Synes det var en herlig avslutning mye latter og tårer og minner fra 9 fantastiske sesonger. Høyt savnet allerede :)

R.I.P ONE TREE HILL :hjerte: I LOVE YOU

*Hylgrin*

Skrevet

fantastisk avslutning men det er så ufattelig trist at det når er helt over :tristbla:

Skrevet

For en fantastisk avslutting..Satt igjen med tårer i øyene og kommer til og savne og se nye ep. Vurderer nesten og ha OTH maraton med meg selv.

One Tree Hill har vært med meg i mange år.

Har fulgt med siden dag 1, og hva skal jeg se nå?!

Skrevet

Er helt enig! Hva nå liksom?! Har sett alle episodene mange ganger, spessielt de 4 første sesongene, og det gjør meg ingen ting å se de flere ganger :D Da begynner vi på nytt, atter en gang!

Don't cry because it's over, Smilie because it happend :Nikke:

Skrevet

Men et lite spørsmål

Det skulle jo være en dobbel episode eller to timers episode?

Den varte jo bare 50 min :huh:

Skrevet

Er litt misvisende når de har promotert 2 timer avslutning, spesielt for oss utenfor USA. Men i USA var det en "special" om historien til One Tree Hill med intervjuer osv, som ble vist før selve episoden. Dette og episoden på 50 min utgjorde 2 timer.

Jeg legger ved linkene her hvor du kan se på det :)

Del 1

Del 2

Del 3

Det er spesielt trist når vi ser de har spilt inn aller siste scene :( Spesielt Sophia Bush sin lille tale får frem tårene hos meg i hvert fall.

Jeg er litt i fornektelse at det er over jeg. Ser på sesong 1 og later som det vil begynne en ny sesong til høsten!

• Liker 2
Skrevet

åå, JIPPI! mer å se :D takk skal du ha!

Jeg kommer ikke over at det er slutt, lever i min egen triste OTH boble som om en nær slektning var død.. Det er så trist :( Men likevel kanskje på tide å sprekke boblen å lande på jorden igjen :)

Skrevet

Tror jeg skal begynne å se fra sesong 1 enda engang. Da har jeg sett den 3 eller 4 ganger.

Elsker serien. Synd det er stopp. Håper det kommer en One Tree hill reunion med Jamie og hans venne gjeng :fnise:

Skrevet

haha, ja det hadde vært noe :D

Er det noen som vet hva den første sangen i siste episode heter? Sååå fin!

Elsker at one tree hill spiller (eller spilte :( ) så mange fine sanger! Men ofte vanskelig å finne dem

Skrevet

haha, ja det hadde vært noe :D

Er det noen som vet hva den første sangen i siste episode heter? Sååå fin!

Elsker at one tree hill spiller (eller spilte :( ) så mange fine sanger! Men ofte vanskelig å finne dem

Har du sett på musikksiden til OTH? Der kan du finne musikk etter hver episode, eller alfabetisk etter artist/band.

Her er siden til siste episode :)

Skrevet

Nå har jeg sett de 3 første episodene, og det er kjempe vittig å se. De er så små og ALT handler om basketball. De er skikkelig små og spinkle. Nathan har blitt den hunken.

Gøy å se på nytt :popcorn:

Skrevet

Har du sett på musikksiden til OTH? Der kan du finne musikk etter hver episode, eller alfabetisk etter artist/band.

Her er siden til siste episode :)

Åå, takk :D visste ikke at de hadde en musikkliste! :fnise: gøy!

Skrevet

For dere som er interessert: An evening with OTH

I veldig dårlig kvalitet da, men det var det jeg fant!

Veldig gøy, lo meg nesten ihjel :fnise:

Skrevet

Er litt misvisende når de har promotert 2 timer avslutning, spesielt for oss utenfor USA. Men i USA var det en "special" om historien til One Tree Hill med intervjuer osv, som ble vist før selve episoden. Dette og episoden på 50 min utgjorde 2 timer.

Jeg legger ved linkene her hvor du kan se på det :)

Del 1

Del 2

Del 3

Det er spesielt trist når vi ser de har spilt inn aller siste scene :( Spesielt Sophia Bush sin lille tale får frem tårene hos meg i hvert fall.

Jeg er litt i fornektelse at det er over jeg. Ser på sesong 1 og later som det vil begynne en ny sesong til høsten!

Tusen takk for at du delte linkene! Mulig det var noe med min pc, men jeg merket at det hakket så mye, så jeg trykka på linken under videoen, som var bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...