Gå til innhold

One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:hoppendeglad: Ny episode! :hoppendeglad:

Edit: Litt småkjedelig episode. Men koselig slutt. :rodmer:

Endret av MissStiles
AnonymBruker
Skrevet

så kjedelig episode :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Kjip episode. Er siste episode neste gang?

Det er bra det ender godt, men skulle ønske at noe ikke gikk så bra, for nå virker alle så sykt lykkelig at det nesten blir for mye, og da til og med foreldrene til Brooke ble sammen igjen så bikket det nesten over... og tenker at det er ganske urealistisk at alle har slått igjennom som kjendiser, på tv, eier store firmaer og liknende.

Skrevet

Fin episode, dog litt kjedelig. Fint at det går bra med alle, men det blir litt overdrevet når alle har det så perfekt. Den "litt for mye"-følelsen som AB#223 (over meg) skrev om, fikk jeg da Clay fridde til Quinn.

Og så lille Logan som plutselig var våken, ofret ringen sin og var helt med på at de skulle forlove seg, med et glis selvfølgelig.

Men man kan vel ikke forvente annet når det er så nært slutten, går vel ikke an at det skjer noe dramatisk da?

AnonymBruker
Skrevet

Synes også at den var kjedelig, men neste episode skal visst vare i 2 timer, og da er de fremover i tid! Er iallefall det jeg har hørt :)

Skrevet

Holdt på å sovne da jeg så dagens episode! Herregud, så mye kjærlighet og lykke. Var forresten Sophia bush som hadde vært med på å lage episoden.

Savner mer og mer de første fire sesongene. De var bra!

Skrevet

Episoden var kjempefin, dog litt kjedelig i forhold til all spenningen i det siste. Syns det er fint at alt ordner seg, selv om det er litt klisjé - er så glad i alle karakterene at jeg ikke hadde klart å slå meg til ro hvis noe skar seg i siste liten! Så krysser fingrene for at det fortsetter på denne måten.

Skrevet

Er det nestsiste eller siste episode som ligger ute nå?

AnonymBruker
Skrevet

trodde den siste episoden skulle være dobbel.denne episoden er bare 50 min.så da burde det jo være en til.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke sett hele episoden men starten virka veldig avsluttende..men bare sett 5 minutter da:)

Skrevet

Synes serien sluttet på en helt OK måte! Men synd det er slutt. :grine:

AnonymBruker
Skrevet

synes denne episode var skikkelig kjedelig,kjedeligere enn den foregående kjedelige episoden... skikkelig kjip slutt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun sett de som går på FEM!

Hvor mange episoder er det igjen da :hjerter:

Skrevet

Jeg har kun sett de som går på FEM!

Hvor mange episoder er det igjen da :hjerter:

Da ville jeg ikke lest her. Ligger et par episoder før FEM.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner også bare 50 minutter, men det står på CWs hjemmesider at det skulle være en 2 timers seriefinale.. Noen som finner noe mer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner også bare 50 minutter, men det står på CWs hjemmesider at det skulle være en 2 timers seriefinale.. Noen som finner noe mer?

finner bare 50 min jeg og :snurt:

Skrevet

Jeg tenker at det blir 2 timer på grunn av alle reklamene de har i USA. 42 min blir jo sendt over 1 time i USA, men det er litt rart at det bare er 8 min mer, og så skal det være 2 timer... Må ha vært helt forferdelig mange reklamer gjennom denne episoden.

Syns episoden var trist jeg :( Har fulgt med siden begynnelsen (eller episode 2 for å være nøyaktig), og har omtrent vært like investert i hver eneste episode som har kommet ut siden den gang (bortsett fra sesong 4 kanskje... Den er den svakeste etter min mening). Liker ikke at det er over... Jeg har litt blandede følelser for den siste scenen da. Jeg er veldig glad for at vi ikke så ansiktet til High School Jamie, det er ingen andre enn Jackson som er Jamie. Samtidig likte jeg veldig godt alle tilbakeblikkene til tidligere sesonger, og spesielt at Gavin DeGraw var tilbake og at alle sang og var med på "I don't wanna be".

• Liker 1
Skrevet

ELLER! Jeg mener å kanskje ha lest at det var noe ekstra som ble vist enten før eller etter episoden i USA. Så det kan forklare hvorfor de har promotert 2 timer der.

" It’s the oldest story in the world. One day you’re 17 and planning for someday, and then quietly and without you really noticing, someday is today, and then someday is yesterday, and this is your life." - Det sitatet der er så sant. Mark Schwahn er veldig flink med ord.

AnonymBruker
Skrevet

ÆÆh, nå er det over :( Synes det var en fin episode, men ikke så spetakulær som jeg hadde håpet på. De burde kortet ned denne sesongen til færre episoder, for mange av de ble så laaaaaaange uten noe spennende handling. Det var morsomt å se Bevin igjen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...