Gå til innhold

One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Skrevet

gruer meg til det slutter :sukk:

Skrevet

Hva skjedde med Peyton?

Skrevet

ingenting tror jeg, hun er bare hjemme med datteren, Lucas er jo bare å henter Jamie og Lydia på flyplassen :)

Skrevet

For en spennende episode!!! nå skal ikke jeg spoile!! gled dere!!!

Skrevet

Fy flate, så spennende! Nå er det ALT for lang tid å vente på neste episode!

:popcorn:

Skrevet

fryktelig spennende.. måtte stå opp en time tidligere bare for å se den før jeg skulle på skolen idag.. hehe

Skrevet

Åh, herregud :hakeslepp: FOR en episode! Jeg ville ikke at den skulle ende. En hel uke til neste gang, så utrooolig lang ventetid!

AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Spennende ja!

Quinn og Clay er de kjipeste karakterene der, føler at de bare er for å fylle showet med.

• Liker 1
Skrevet

Ååh, jeg som tenkte at jeg måtte inn her og lese NÅ, etter å ha lest så mange statuser om dagens episode på FB :daane: Men det er vel kanskje like greit at dere ikke har avslørt noe, nå er den jo snart ferdig nedlastet! *sette seg godt til rette* :popcorn:

Skrevet

Must... not... spoil..

Fryktelig spennende episode, jeg skriker etter å dele en viss sorg med noen her. :sukk:

Skrevet

Herregud! Spennende ja!

Quinn og Clay er de kjipeste karakterene der, føler at de bare er for å fylle showet med.

Helt enig, er veldig lei begge to.

Skrevet

for en helt sinnsyk epsiode!!

Skrevet

Så UTROLIG spennende!!!! Helt sinnsykt!

Skrevet

Akkurat sett episoden nå, er nesten paralysert her jeg sitter. Klarer ikke å vente en hel uke til neste episode..Ikke at man har noe valg men :fnise: Uff, håper bare alt går bra..

Skrevet

Utrolig bra, og ikke minst spennende episode!!

Hva tror dere skjer videre? :) Ser at de aller fleste her følger episodene som har kommet ut på nettet, så må vel være lov å prate om den siste episoden?? :)

Skrevet

For en FANTASTISK sesong dett er :D Utrolig spennende! like trist hver gang jeg har sett ferdig episoden, og det er en heeel uke til neste...

Vil se alle nå! :D

Skrevet

Jeg tror alt ender godt, Clay får sønnen tilbake, Natan kommer hjem, Haley blir glad, alle bad-guys kommer i fengsel, Alex kommer hjem igjen og alle blir lykkelige :D

Men Dan... det blir spennende! Det blir forferdelig trist om han dør nå :(

Skrevet

Jeg tror alt ender godt, Clay får sønnen tilbake, Natan kommer hjem, Haley blir glad, alle bad-guys kommer i fengsel, Alex kommer hjem igjen og alle blir lykkelige :D

Men Dan... det blir spennende! Det blir forferdelig trist om han dør nå :(

Det er jo siste sesong så det ender nok godt :) men dæven for en spennende episode :popcorn:

Gleder meg til neste uke, håper ikke dan dør, etter alt han har vært igjennom for å komme dit han er i dag håper eg han overlever :sjenert:

Skrevet

Er litt irriterende med Quinn og Clay. Alt er så perfekt med de. De har jo vært gjennom litt med den skyteepisoden og det, men liksom. De er så perfekte. Syntes de er kjedelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig bra, og ikke minst spennende episode!!

Hva tror dere skjer videre? :) Ser at de aller fleste her følger episodene som har kommet ut på nettet, så må vel være lov å prate om den siste episoden?? :)

Jeg er enig, men det er så sykt mange hissige folk hele tiden som skriker ut spoilere.

Jeg tror det ender godt. Får håpe Chris Keller får litt kjærlighet også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...