tette-nette Skrevet 19. februar 2012 #102 Skrevet 19. februar 2012 Lucas returns to Tree Hill to help Haley. Meanwhile, Nathan tries to escape; Julian finds evidence to aid Dan's search for Nathan; and Brooke meets Xavier Det er neste episode
LeaMichele Skrevet 19. februar 2012 #103 Skrevet 19. februar 2012 jeg må spørre et skikkelig dumt spørsmål hvor kom tvillingene til brooke fra? ble hu til slutt gravid eller har de adoptert? må ha gått glipp av noe en plass her
Sol79 Skrevet 19. februar 2012 #104 Skrevet 19. februar 2012 Syns det er helt greit at Peyton ikke kommer tilbake. Hun er utrolig irriterende. 1
Aubree Skrevet 19. februar 2012 #105 Skrevet 19. februar 2012 jeg må spørre et skikkelig dumt spørsmål hvor kom tvillingene til brooke fra? ble hu til slutt gravid eller har de adoptert? må ha gått glipp av noe en plass her Du må ha gått glipp av siste episode i siste sesong. Gikk sykt fort i den episoden Lurer på hun ble gravid og fødte i samme episoden
LeaMichele Skrevet 19. februar 2012 #106 Skrevet 19. februar 2012 ååh, såpass ja ja, jeg gikk glipp av mye av den sesongen. fikk ikke med meg bryllupet engang så jeg måtte finne fram til den også så da må jeg laste ned siste episode også skjønner jeg hehe
Usikker23 Skrevet 19. februar 2012 #107 Skrevet 19. februar 2012 Lucas returns to Tree Hill to help Haley. Meanwhile, Nathan tries to escape; Julian finds evidence to aid Dan's search for Nathan; and Brooke meets Xavier Det er neste episode Hvem er dette Xavier?
Sophia. Skrevet 19. februar 2012 #108 Skrevet 19. februar 2012 Det er SÅ utrolig spennende nå! Glad vi fikk se hvem som har kidnappet Nathan, og jeg gleder meg sånn til å se Lucas igjen!! Egentlig helt greit at Peyton ikke kommer tilbake, hun er så ekstremt irriterende. Håper Lucas blir en stund.
Chord Skrevet 19. februar 2012 #109 Skrevet 19. februar 2012 Jeg googla Xavier, og fikk frem broren til Jack (remember?), han som kidnappa fosterungen til Brooke, drepte Q, osv. Er det han? Leste en plass at 3 personer skulle returnere i denne sesongen (i tillegg til Lucas); denne Xavier, Lauren og David (eksen til Quinn).
Usikker23 Skrevet 20. februar 2012 #111 Skrevet 20. februar 2012 Hvilken begravelse? Dør nathan?? Neeeei :'(
Aubree Skrevet 20. februar 2012 #112 Skrevet 20. februar 2012 Hvilken begravelse? Dør nathan?? Neeeei :'( Aner ikke hvem som dør enda. Håper det er kidnapperen bare. Så håper jeg de tilgir Dan, syns han fortjener det nå. Så lenge siden Keith døde, at det er på tide å slutte å bitche om det nå.. Siden det nå bare er en tv serie mener jeg :-D 2
Jodi Skrevet 20. februar 2012 #113 Skrevet 20. februar 2012 Er det lov å spekulere her? Jeg tror det er Dan som dør, når han redder Nathan. Men det blir bare spekulasjon da....
Aubree Skrevet 20. februar 2012 #114 Skrevet 20. februar 2012 Er det lov å spekulere her? Jeg tror det er Dan som dør, når han redder Nathan. Men det blir bare spekulasjon da.... Har tenkt på det jeg og. Håper egentlig ikke det.
Sophia. Skrevet 20. februar 2012 #115 Skrevet 20. februar 2012 Det er ingen som poster spoilere her sant? Haha, blir bare mer og mer redd for å lese jo mer spennende det blir i serien. Nå er det nesten så spennende at jeg vurderer å sitte oppe natt til torsdag for å få med meg episoden med en gang! Eller sette klokken på sånn at jeg våkner tidlig... Såååå spennende. Som jeg har sagt før, tror jeg også det er Dan (eller Chris) som dør når han prøver å redde Nathan. Blir helt fangirl når jeg tenker på at Lucas snart kommer tilbake, haha!
Usikker23 Skrevet 20. februar 2012 #116 Skrevet 20. februar 2012 Det er ingen som poster spoilere her sant? Haha, blir bare mer og mer redd for å lese jo mer spennende det blir i serien. Nå er det nesten så spennende at jeg vurderer å sitte oppe natt til torsdag for å få med meg episoden med en gang! Eller sette klokken på sånn at jeg våkner tidlig... Såååå spennende. Som jeg har sagt før, tror jeg også det er Dan (eller Chris) som dør når han prøver å redde Nathan. Blir helt fangirl når jeg tenker på at Lucas snart kommer tilbake, haha! Digg at lucas skal komme tilbake, bare dumt at han har DEN stygge hår frisyren
Usikker23 Skrevet 20. februar 2012 #117 Skrevet 20. februar 2012 Det er ingen som poster spoilere her sant? Haha, blir bare mer og mer redd for å lese jo mer spennende det blir i serien. Nå er det nesten så spennende at jeg vurderer å sitte oppe natt til torsdag for å få med meg episoden med en gang! Eller sette klokken på sånn at jeg våkner tidlig... Såååå spennende. Som jeg har sagt før, tror jeg også det er Dan (eller Chris) som dør når han prøver å redde Nathan. Blir helt fangirl når jeg tenker på at Lucas snart kommer tilbake, haha! Digg at lucas skal komme tilbake, bare dumt at han har DEN stygge hår frisyren
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #118 Skrevet 23. februar 2012 sett den nyeste som kom ut i natt? Herregud, jeg tror jeg dør, det er så spennende nå!! Men egentlig, så tror jeg ikke Nathan dør, fordi det er vel det de skal ha oss til å tro, så kommer det en skikkelig twist etterhvert. Tror heller ikke det er Dan med tanke på reaksjonen til Haley i første episode, hun er jo ikke akkurat så fan av Dan. Kanskje Chris, den hadde jeg faktisk ikke tenkt på!?:o Hun er jo ikke så fan av han heller, men mer sannsynlig det, enn Dan tror jeg hvertfall! Håper bare det ikke er Natahan:( Forresten, HERREGUD å jævlig Lucas så ut på sveisen, haha! Synes ikke Peyton er irriterende jeg, hun er vel igrunn en av yndlingskarakterene mine faktisk! 1
MissStiles Skrevet 23. februar 2012 #119 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har sett den!! Utrolig spennende episode!! Sier bare en ting: LUKAS!!!
Chord Skrevet 23. februar 2012 #120 Skrevet 23. februar 2012 Interessant frisyre på Lucas ja! Fikk nesten sjokk da jeg så han. Men godt å se han i serien igjen. Det er alt for få igjen fra the good ol' days.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå