AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #61 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er kanskje slemt å si det, men jeg håper faktisk at ungen ikke overlever. Jeg tror det kunne blitt en veldig spennende utvikling videre mellom Brooke og Julian, og selv om det som skjedde er grusomt så skjer det faktisk i virkeligheten også. Dette må være det mest orginale de har fått til i denne serien på mange år, og nå har de automatisk blitt litt tøffere og skilt seg ut fra mange andre av teens-seriene. Jeg synes det blir utrolig teit om alt ender bra de første minuttene i neste episode, da blir bare hele greia bortkastet materiale for en god story. Jeg håper virkelig ikke at ungen dør. Stakkars Julian uansett, og selv om ungen skulle overleve så ender ikke alt bra med engang. Kanskje de ender opp å miste ungen sin til barnevernet eller noe, og jeg tror hvert fall at Brooke og Julian får masse problemer. Jeg tror at Brooke raserer kafeen når etter at både det med ungen har skjedd og faren har sviktet henne igjen. Jeg tror ikke faren hennes er villig til å endre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2012 #62 Del Skrevet 31. januar 2012 Så nettopp episode 3. Fikk helt sjokk. Håper virkelig ikke at babyen er dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 2. februar 2012 #63 Del Skrevet 2. februar 2012 Var det ingen ny episode igår? Eller er den først ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2012 #64 Del Skrevet 2. februar 2012 Var det ingen ny episode igår? Eller er den først ikveld? Jo! Ny episode ligger ute nå. Så på den idag morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #65 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg syntes synd på Julian i denne episoden... Nathan kom ikke hjem, tror dere Dan har noe med det å gjøre, siden han hele tiden har sagt at han ikke skal noen steder og at han ikke ville dra før Nathan kom fram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. februar 2012 #66 Del Skrevet 2. februar 2012 Hm, lurer på hva som skjer med Nathan.. Tror nok mye av kjærligheten jeg har for serien blir svekket hvis han er død nå, spesielt om det viser seg at Dan har drept han. Men jeg tror egentlig ikke det. Jeg tror at Dan har gode intensjoner nå. Selvfølgelig mulig jeg tar feil, men jeg tror kanskje han har forandret seg. Kom nå til å tenkte litt på den drug-dealeren, at han kanskje har "hevnet" seg med tanke på den trusselen han fikk av Dan, og gjort noe med Nathan. Synes det var litt overdrevet, da Millie og Mouth hadde Skills på showet sitt og prata om at Mouth var blitt overvektig. Virket liksom litt unaturlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 2. februar 2012 #67 Del Skrevet 2. februar 2012 Lurer sånn på hva som har skjedd med Nathan!!! Jeg tror det er han som er død, men det vil jeg virkelig ikke. Da er det jo bare Brooke og Haley igjen som har vært der helt fra begynnelsen. Hvis Nathan dør nå, syns jeg de bare kunne ha sluttet med forrige sesong... Åh, nå er jeg faktisk ganske lei meg. Tror ikke Dan har noe å gjøre med akkurat det, men det kan godt være som Chord sa, at drug dealeren har noe med det å gjøre... men tenker at han kanskje heller ville gått etter Quinn? Det har jo gått rykter om at Lucas kommer tilbake, kanskje han kommer i forbindelse med Nathan sin begravelse? Krysser fortsatt fingrene for at Nathan ikke er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 2. februar 2012 #68 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Hmm, jeg tviler på at det er Nathan som dør. Har alltid vært noen som holder på å dø i hver sesong, bare for å gjøre det spennende. Haylie begynner og venne seg til Dan, så kanskje det er han som dør. Nathan blir lenger borte enn planlagt og Haylie ser at Dan har forandret seg, Jamie blir mer knyttet til Dan. Og når Dan dør tenker Haylie på hvordan Jamie kommer til å takle det. Trur nok kanskje noe slikt skjer.. Men det blir spennende og se hva som skjer! Endret 2. februar 2012 av Susiq Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. februar 2012 #69 Del Skrevet 2. februar 2012 Hmm, jeg tviler på at det er Nathan som dør. Har alltid vært noen som holder på å dø i hver sesong, bare for å gjøre det spennende. Haylie begynner og venne seg til Dan, så kanskje det er han som dør. Nathan blir lenger borte enn planlagt og Haylie ser at Dan har forandret seg, Jamie blir mer knyttet til Dan. Og når Dan dør tenker Haylie på hvordan Jamie kommer til å takle det. Trur nok kanskje noe slikt skjer.. Men det blir spennende og se hva som skjer! Men hva med bamsen som lå utenfor flyplassen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 2. februar 2012 #70 Del Skrevet 2. februar 2012 Her er min reaksjon til siste episode som kom ut: Magefølelsen min hadde altså rett om hva som kom til å skje med Brulians baby. Vi fikk se totalt kanskje fire-fem minutter (max) av hele episoden, og vips så var selvfølgelig Julian tilgitt på slutten. Hva i all verden var vitsen med å bruke den storyen når det ikke ble noe utfall? Synes det er en skam å tenke på hvordan denne serien har blitt totalt ødelagt med årene. Nå har jo dette blitt en større såpeserie enn Days of our lives. Før trengte det ikke å være voldsomme og urealtistiske hendelser for å gjøre serien spennende. Lurer på hva som har skjedd med Mark Schwahn...ingenting ved serien annet enn skuespillerne minner om det som en gang var en av de beste ungdomsseriene laget. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 2. februar 2012 #71 Del Skrevet 2. februar 2012 Hmm, jeg tviler på at det er Nathan som dør. Har alltid vært noen som holder på å dø i hver sesong, bare for å gjøre det spennende. Haylie begynner og venne seg til Dan, så kanskje det er han som dør. Nathan blir lenger borte enn planlagt og Haylie ser at Dan har forandret seg, Jamie blir mer knyttet til Dan. Og når Dan dør tenker Haylie på hvordan Jamie kommer til å takle det. Trur nok kanskje noe slikt skjer.. Men det blir spennende og se hva som skjer! Jeg har også tenkt (og håper veldig) på det samme som deg. Det kan godt være det er Dan som er død, for hun har jo begynt å venne seg til han igjen, og også det at Jamie er så glad i han som du sier. Så jeg HÅPER det er Dan som dør og at Nathan bare blir kidnappet og banket opp eller noe sånt som ikke er like ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2012 #72 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har lyst til å tro at Dan har forandret seg og at han ikke ville gjort noe mot Nathan og familien hans. MEN jeg tror at han har noe med at Nathan er forsvunnet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerklumpen! Skrevet 3. februar 2012 #73 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) For en episode av Oth i dag! (e04) Gleder meg allerede til neste! Endret 3. februar 2012 av Sukkerklumpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 5. februar 2012 #74 Del Skrevet 5. februar 2012 Er det første episode som blir sendt på tv nå på tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 5. februar 2012 #75 Del Skrevet 5. februar 2012 Tenkte kanskje flyet til Nathan hadde styrtet. Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glawii Skrevet 5. februar 2012 #76 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg tror det har noe med han narko duden Dan truet. Dan sa jo noe om 2hvis du rører familien min igjend reper jeg deg". Tror ikke det var det siste vi så av han dealeren. Virker som Nathan er kinappet eller noe, siden bamsen lå slengt på bakken ved et fortauskant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 5. februar 2012 #77 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg tror det har noe med han narko duden Dan truet. Dan sa jo noe om 2hvis du rører familien min igjend reper jeg deg". Tror ikke det var det siste vi så av han dealeren. Virker som Nathan er kinappet eller noe, siden bamsen lå slengt på bakken ved et fortauskant. Ja satser på det, vært småsykt om de avslutten serien med å drepe en av hovedpersonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 5. februar 2012 #78 Del Skrevet 5. februar 2012 Hadde nesten vært litt "unødvendig" å vise den greia med drug-dealeren om det var alt vi skulle få se av han. Altså, Clay har kommet inn til behandling, Dan får ikke mer med han å gjøre.. De må jo ha vist den trusselen der for en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 7. februar 2012 #79 Del Skrevet 7. februar 2012 Det tror jeg også, Chord. Virket som de kom til å ta den historien videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #80 Del Skrevet 9. februar 2012 Dette var en utrolig spennende episode. Det blir jo bare bedre og bedre, men synd at dette er siste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå