Gjest badeand1 Skrevet 27. januar 2012 #42 Skrevet 27. januar 2012 Jeg fikk så vondt i meg da det gikk opp for Julian (og meg) hva som hadde skjedd. Jeg la jo merke til at han var veldig distré hele episoden, så jeg bare ventet på at noe galt skulle skje. Han var jo så glad og fornøyd, og så skjer det! Klarer nesten ikke formulere noe sammenhengende om det en gang for jeg får så vondt for Davis, Julian og Brooke når jeg tenker på det Det er trygt å si at det er nå sesongen virkelig begynner! Liten sidenote: Jeg er spent på å se hva Nathan sier når Haley viser mer tillit og velvilje mot Dan... Haha, du lever deg virkelig inn i serien du?
Shiver Skrevet 27. januar 2012 #43 Skrevet 27. januar 2012 Haha, du lever deg virkelig inn i serien du? Hehe, ja. Har fulgt med siden dag 1, så da lever man seg litt inn. Men sånn generelt sett syns jeg det er helt forferdelig når det er noe som skjer med barn, om det er i serier eller real life.
Neala Skrevet 27. januar 2012 #44 Skrevet 27. januar 2012 Hehe, ja. Har fulgt med siden dag 1, så da lever man seg litt inn. Men sånn generelt sett syns jeg det er helt forferdelig når det er noe som skjer med barn, om det er i serier eller real life. Jeg er også der... Når det er barn, da stikker det ekstra i hjertet mitt - fiksjon eller virkelighet..
Gjest badeand1 Skrevet 27. januar 2012 #45 Skrevet 27. januar 2012 Sånn er jeg angående dyr, så skjønner den. Burde eeegentlig ikke følge med i denne tråden pga spoilere, men. Klarer ikke dy meg. 1
Manolo Skrevet 28. januar 2012 #46 Skrevet 28. januar 2012 Hva var det egentlig som skjedde? Måtte de knuse vinduet for å få ungen ut, eller hadde noen krasjet inn i bilen?
Chord Skrevet 28. januar 2012 #47 Skrevet 28. januar 2012 (endret) Å nei.. Jeg har virkelig rot i sesongsystemet mitt, trodde jeg hadde sett disse episodene dere prata om (at sesong 9 var sesong 8), så jeg leste jo videre i denne tråden. Trodde sesong 8 var siste jeg! Men der tok jeg tydeligvis feil Ser ut som jeg er in for a treat ivertfall Edit: har nå sett de 3 episodene. Er det hver torsdag de blir lagt ut eller? Endret 28. januar 2012 av Chord
Lyra Skrevet 28. januar 2012 #48 Skrevet 28. januar 2012 Jeg nekter å tro at babyen er død. Da mister jeg nesten respekten for hele serien tror jeg(er kanskje blitt bittelit følsom etter jeg fikk barn :gjeiper: ). De måtte knuse ruta for å få tak i babyen som satt alene i bilen på en varm dag, men etter å ha lest litt rundt tror jeg de nådde fram i tide. Så jeg håper og tror at babyen er i live, men spørs om forholdet til Brooke og Julian overlever det...
Sophia. Skrevet 28. januar 2012 #49 Skrevet 28. januar 2012 Jeg håper virkelit babyen overlever!! Ellers kommer jeg til å bli helt knust. Men Brooke blir nok ikke blid uansett, nei... Huff, stakkars Julian. De kommer ut hver torsdag, ja!
AnnH Skrevet 28. januar 2012 #50 Skrevet 28. januar 2012 Noen som veit når det sendes i Norge? Så at FEM reklamerte for at det skal starte nå på Tirsdag (31 januar) klokka 20:30 :-) gleder meg!
Gjest badeand1 Skrevet 28. januar 2012 #51 Skrevet 28. januar 2012 Så at FEM reklamerte for at det skal starte nå på Tirsdag (31 januar) klokka 20:30 :-) gleder meg! Yup, har sett reklame! =D
Chord Skrevet 28. januar 2012 #52 Skrevet 28. januar 2012 Takk for svar, Sophia. Er det bare jeg som reagerte på stemningen, kjemien eller hva jeg skal kalle det, mellom Jamie og Nathan? De to har alltid hatt et utrolig bra far-sønn forhold, men nå var det liksom noe som ikke stemte. Var det kanskje bare innbilning?
Sophia. Skrevet 28. januar 2012 #53 Skrevet 28. januar 2012 Takk for svar, Sophia. Er det bare jeg som reagerte på stemningen, kjemien eller hva jeg skal kalle det, mellom Jamie og Nathan? De to har alltid hatt et utrolig bra far-sønn forhold, men nå var det liksom noe som ikke stemte. Var det kanskje bare innbilning? Jeg reagerte også litt på det! Virket nesten som de ikke hadde så god kjemi lengre. Kanskje bare fordi de har valgt å ikke fokusere så mye på akkurat det forholdet så langt i denne sesongen? Men rart var det uansett, og litt dumt også, for jeg har alltid likt å se Jamie og Nathan sammen! Kanskje de fokuserer mer på det når (hvis) Nathan kaster Dan ut og Jamie blir kjempeskuffet og lei seg.
Chord Skrevet 28. januar 2012 #54 Skrevet 28. januar 2012 Kan jo være at de skal vise at Jamie er litt skuffet allerede, som ikke får tilbringe så mye tid som han ønsker med bestefaren sin. Han som spiller Jamie er ivertfall en kjempegod skuespiller, så det er ivertfall ikke talentet det går på
Gjest badeand1 Skrevet 28. januar 2012 #55 Skrevet 28. januar 2012 Jamie er flink, ja. ^^ Mislikte han veldig før, men jo mer jeg ser på han jo mer liker jeg han.
Sophia. Skrevet 28. januar 2012 #56 Skrevet 28. januar 2012 Ja, det kan godt være. I tillegg har jo Nathan vært mye i Europa, så det kan jo være de vil vise at de har mistet litt kontakten også. Jamie er kjempeflink! Og så søøøt.
Chord Skrevet 28. januar 2012 #57 Skrevet 28. januar 2012 Jeg håper virkelit babyen overlever!! Ellers kommer jeg til å bli helt knust. Men Brooke blir nok ikke blid uansett, nei... Huff, stakkars Julian. De kommer ut hver torsdag, ja! Forresten, kom på noe vi fikk se i introen, om Brooke. Vi fikk jo se at hun raserte kafèen deres, kanskje det er en reaksjon på det som skjedde med babyen? At det skjedde og evt konsekvensene av det?
Sophia. Skrevet 28. januar 2012 #58 Skrevet 28. januar 2012 Ja, jeg har også tenkt på det! Kanskje dette leder opp til det som skjedde i første episode? Gruer meg egentlig veldig til det kommer til å skje, for Brooke så jo helt rasende ut, og så er det jo noen som kommer til å dø også. Men spennende blir det!
Shiver Skrevet 29. januar 2012 #59 Skrevet 29. januar 2012 Har ikke tenkt på at det er derfor Brooke raserer kafeen, men det kan det jo absolutt være. De viste vel Julian litt forslått inn i en bil og? Det er vel dette deres historie går ut på denne sesongen her. Jeg er veldig spent på hvem som er død, og er vel det jeg ser mest "frem" til blir avslørt. Jeg håper virkelig ikke det er Nathan.
Kassiopeia Skrevet 30. januar 2012 #60 Skrevet 30. januar 2012 Wow, fikk hjertet i halsen på slutten av siste episode. Selv om jeg hadde spoilet meg selv med å lese i denne tråden, kom det helt ute av det blå. Tenk for en grusom opplevelse for en forelder. Det er kanskje slemt å si det, men jeg håper faktisk at ungen ikke overlever. Jeg tror det kunne blitt en veldig spennende utvikling videre mellom Brooke og Julian, og selv om det som skjedde er grusomt så skjer det faktisk i virkeligheten også. Dette må være det mest orginale de har fått til i denne serien på mange år, og nå har de automatisk blitt litt tøffere og skilt seg ut fra mange andre av teens-seriene. Jeg synes det blir utrolig teit om alt ender bra de første minuttene i neste episode, da blir bare hele greia bortkastet materiale for en god story.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå