Gå til innhold

One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som gleder seg villt til den niende ( og siste :skratte: ) sesongen av One tree hill som kommer i januar?

Hvor stor fan er du? :D

Skrevet

Jeg er stoooor fan og gleder meg villt :D Jeg elsker One tree hill!!

Skrevet

Jeg gleder meg :D Men er det helt sikkert siste sesongen? Syns selv det har tapt seg i det siste, men det er jo fortsatt koooselig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg :D Men er det helt sikkert siste sesongen? Syns selv det har tapt seg i det siste, men det er jo fortsatt koooselig.

Ja, det er aller siste, og den består kun av 13 episoder! Egentlig skulle det ikke komme en sesong 9 men de bestemte seg for å lage 13 avsluttende episoder likevell :) må desverre si meg enig med deg, synes fremdeles programmet er fantastisk, men de første sesongene var helt klart best!

Skrevet

Gleder meg!! Fulgt med den serien fra dag 1!! :popcorn:

Skrevet

jaa, gleder meg!! Har alle de tidligere sesongene på DVD, og nå har jeg igjen begynt å se fra sesong 1. Lurer på hvor mange ganger jeg har sett denne serien. Favorittserien min! :)

Skrevet

Jeg gleder meg og håper at Lucas er med! :)

Gjest badeand1
Skrevet

Kommer den til norge i januar eller usa?

Skrevet

Hehe, jeg kan nesten alle replikkene utenatt etter at jeg har sett sesongene alt for mange ganger :D Favoritt serien min også - uten tvil!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg gleder meg og håper at Lucas er med! :)

Lucas titter bare innom i en episode. :)

Endret av mortem
Skrevet

Hvem bryr seg om Lucas!? Alt er topp så lenge Nathan er med :)

Skrevet

Syns det blir så dumt at det plutselig er sååå langt fra NY til Tree Hill, slik at Lucas aldri kan komme på bursdag eller i bryllup til vennene sine, mens før så dro de alltid på dagsturer til NY. Typisk tv-serie, men litt irriterende uansett.

Skal det avsluttes er det morsomst om alle de gode og ikke fullt så gode gamle er med; Lucas, Peyton, Scott, Karen etc

• Liker 3
Skrevet

Kommer den til norge i januar eller usa?

Kommer til USA :) den kan sees på nettet, i Norge pleier det å komme veldig mye senere ofte, men jeg vet ikke når det kommer på tv i Norge.

• 1 måned senere...
Skrevet

Første episode ligger ute!! :popcorn:

Skrevet

Åh, One Tree Hill er min guily pleasure nummer én! :fnise:

I går krøp jeg opp i sofakroken under pleddet med en kopp kaffe og nikosa meg med OTH mens sønnen min tok seg en dupp.

Synes innledninga var spennende, ble skikkelig nysgjerrig på denne sesongen.

Skrevet

Innledningen var herlig! Men ble litt skuffet over at vi ikke fikk "svar" på alt i løpet av episoden, føler det er sånn det pleier å være. Håper vi ikke må vente helt til slutten av sesongen :o

Skrevet

Syntes første episode var direkte kjedelig jeg! =/

Gjest badeand1
Skrevet

Noen som veit når det sendes i Norge?

Skrevet

Noen som veit når det sendes i Norge?

Kommer sikkert ikke til Norge før sesongen er ferdig. Se på nettet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...