AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Har dere noen erfaring med REN-fuktighetskrem fra apoteket? Jeg har tenkt å kjøpe fuktighetskrem- og rensekrem for blandingshud fra REN. Jeg er også usikker på om jeg har tørr eller blandingshud. Trodde først at jeg hadde tørr hud, men så får jeg kviser rett som det og disse kan bli litt betente. Har også tørre området i ansiktet, spesielt rundt nesen. Det er så vanskelig dette med hudpleie :\
-littleme- Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Har dere noen erfaring med REN-fuktighetskrem fra apoteket? Jeg har tenkt å kjøpe fuktighetskrem- og rensekrem for blandingshud fra REN. Jeg er også usikker på om jeg har tørr eller blandingshud. Trodde først at jeg hadde tørr hud, men så får jeg kviser rett som det og disse kan bli litt betente. Har også tørre området i ansiktet, spesielt rundt nesen. Det er så vanskelig dette med hudpleie :\ Det er forskjell på fuktfattig hud og tørr hud. Tørr hud trenger fett/olje, mens fuktfattig hud trenger fukt. Jeg har aldri kjøpt RENprodukter før, men har derimot fått mange prøver fra REN og det er som med de fleste merker jeg har vært borte i. Noen produkter er bedre enn andre, men det kommer ann på huden din. Min hud kan reagere annerledes enn din kan på de samme produktene, men jeg har hørt mye positivt om REN og de fleste produktene jeg har fått prøver på har vært fine, så jeg sier GO FOR IT!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jeg er litt tørr rundt nesen, men ellers vil jeg ikke si at jeg har en veldig tørr hud - jeg tror jeg har en blandingshud. På apoteket fikk jeg beskjed om at hvis jeg har en tørr hud vil jeg ikke få kviser, siden huden produserer veldig lite talg da, og jeg får jo litt kviser i blant. Så bra at du har vært fornøyd med prøvene. Jeg fikk også med meg prøver som jeg skal teste ut de neste dagene Håper jeg blir forøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå