Gå til innhold

World Of Warcraft

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

Er det andre jenter/kvinner enn meg som spiller World Of Warcraft?

jeg laget en søt Night Elf Hunter på Silvermoon i 08, men startet ikke å spille sånn ordentlig før i 2010-siden gå rundt,se i veggen når man er arbeidsledig er noe dritt, (altså jeg søker på jobber hele tiden selvom jeg spiller wow daglig!:fnise:)

Men er det andre som spiller?

Jeg har:

4 level 85's på Silvermoon(ally,eu), Hunter & Druid Healer, begge raider Firelands, men ikke kommet så langt i raiden enda :fnise: bare 4/7 tenker jeg :)

Hva med deg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så lyst til å utgi server, i tilfelle her er noen fra min server. :P

Spilt siden -05, raidet "top end" siden sommeren -06, jeg har vel aldri vært så avslappa med PvE som nå, har to heroic modes i FL og raider på det meste 3 kvelder i uka.

Er guildmistress på tredje året og har 6-8 aktive jenter (varierer litt, alltid noen som tar en pause eller forsvinner til andre spill en stund) i guildet vårt. Har leid både ventrilio og mumble-servere og har stort sett et headset på hodet og noen utenlandske spillnerder kaklende i bakgrunnen når jeg sitter på PC'n. :)

Har fått noen gode venner fra WoW, hadde flere WoW-spillere i bryllupet mitt i september som var.

Har:

85 disc priest

85 fire mage

85 BM hunter (Jeg måtte ha en rev!)

85 holy/prot paladin

85 fury warrior

81 warlock

56 rogue - som jeg spiller nå i påvente ny patch.

• Liker 2
Skrevet

Spiller på Sunstrider, har holy paladin main, holy paladin alt 85, mage 85, hunter 85 og en del alts jeg ikke raider med som blir brukt til professions. Har også spilt siden release.

Så koselig at du fikk venner fra wow i bryullupet ditt! Har møtt 2-3 stykker jeg og samboer spiller med, og det har vært morsomt.

Gjest ms_kwang
Skrevet

aw så koselig ^_^

wow altså! jenter kan spille de også! haha

er guildmaster i en ny guild, ny raiding guild og gutta bare først egangen de hørte meg på vent :dude, hvor gammel er du, du høres ut som ei jente!" Meg:"dude...jeg er ei jente..." lol :fnise: "åååååååhhhhhhhhh...." lol

Gjest ms_kwang
Skrevet

også gleder jeg meg til patchen da ^_^*weeehh* tror raid finder kan bli morsomt...men vi som spiller tenker jo bare "åånei..vi failer i 5man...hvordan skal det gå i 25man!o.o"

Blir spennende å se da :)

nye dungeons, darkmoon faire <3 ahhh *sukk*

Skrevet

Tror aldersnittet i vårt guild er litt over snittet. De fleste er i slutten av tjueåra/starten av 30åra, noen er midt i tjuaåra og vi har to "barn" på 17år dinglende rundt beina på oss.

Er nesten vittig hvordan samtaleemnene de siste par ukene har vært

-betaen for Star Wars Old Republic

-De søteste vinterstøvlettene NOENSINNE

-Skyrim

-Er lilla eller rosa neglelakk kun for tenåringer?

...og sånn går nu dagan.

"Move away from that egg, you're no tank. Oh, by the way - found the cutest little christmas gift for my niece! Can someone interupt that damn thing? Thanks, well, its a diary with heart shaped padlock! Move away from center, we have some firetornadoes coming... why did our tank just rocket off into the sky?"

Gutta våre har gitt opp.

• Liker 2
Gjest ms_kwang
Skrevet

Tror aldersnittet i vårt guild er litt over snittet. De fleste er i slutten av tjueåra/starten av 30åra, noen er midt i tjuaåra og vi har to "barn" på 17år dinglende rundt beina på oss.

-Skyrim

...og sånn går nu dagan.

"Move away from that egg, you're no tank. Oh, by the way - found the cutest little christmas gift for my niece! Can someone interupt that damn thing? Thanks, well, its a diary with heart shaped padlock! Move away from center, we have some firetornadoes coming... why did our tank just rocket off into the sky?"

Gutta våre har gitt opp.

haha skjønner jeg godt :fnise:

stakkars gutter xDD

Gjest ms_kwang
Skrevet

Jeg har alt en tråd om dette her : WoW-tråden! :)

åh! den fant jeg ikke når jeg laget denne :fnise:

kadong....jeg er dum *haha*

Gjest Consensio
Skrevet

Begynte å spille på den amerikanske serveren i 2003-2004, byttet senere over til europeiske server.

Spilte hardcore i flere år, men i de siste 3-4 årene har jeg vært ganske så casual.

Ha alle classer på både horde og alliance, alle er lvl 85, men min main er horde - goblin mage (var opprinnelig troll) og hun har rundt 10k achievementpoints så det er jo klart det er henne jeg jobber mest med.

Driver egen guild med min mann. Har bare medlemmer som er godt voksne - vårt yngste medlem er 29 og den eldste er 57 år. De fleste ligger på rundt 35 år.

Skrevet

-Skyrim

...og sånn går nu dagan.

Gutta våre har gitt opp.

Haha, fantastisk samtale emne =)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...