AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Ofte kan det være vanskelig å finne en god plass å studere ved på biblioteket i bergen (ved bystasjonen) hvis jeg ikke er tidlig nok ute. Derfor lurer jeg på om noen her har tips til andre steder hvor man kan lese eller studere? Jeg går ikke på universitetet eller høyskole
Andrea89 Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Jeg synes cafeer er ganske grei å sitte på av og til. Det gjør ingenting å sitte aleine der. Min favoritt er Vågen Fetevare, der har de trådløst nett, og det er sjeldent mye folk der på formiddag/tidlig ettermiddag.
Gjesten Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jeg satt alltid på HF-biblioteket, men nå i eksamenstiden må du nok være tidlig ute for å få plass.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Du kan forsøke bydelsbibliotekene, f.eks på Vestkanten i Loddefjord.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Jeg satt alltid på HF-biblioteket, men nå i eksamenstiden må du nok være tidlig ute for å få plass. På HF gjør de nå regelmessige turer og sjekker om man har UiB studentkort, tror ikke de gjør det på biblioteket, men lesesalene sjekker de i hvertfall
Gjesten Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 På HF gjør de nå regelmessige turer og sjekker om man har UiB studentkort, tror ikke de gjør det på biblioteket, men lesesalene sjekker de i hvertfall Åja, jeg opplevde aldri det, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå