Besservisser Skrevet 14. desember 2003 #1 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg hadde lyst til å bytte til Che** tidligere, og sendte dem en e-post. De svarte at dette var greit, men jeg måtte vente to måneder til bindingen hos min gamle operatør var over. Da jeg spurte om de kunne sende meg en e-post om to måneder, eller legge bestillingen på vent fikk jeg et frekt svar om at dette måtte jeg kunne huske på selv, og skrive inn i filofaksen min... Er dette god kundeservice da? Det må da være mulig å ta inn en bestilling selv om den ikke kan effektueres med en gang. Billigst på mobil-dårligst på kundeservice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 14. desember 2003 #2 Del Skrevet 14. desember 2003 Du har lov til å skrive ordet "Chess" vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besservisser Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2003 Er litt beskjeden av meg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 14. desember 2003 #4 Del Skrevet 14. desember 2003 Skjønner igrunnen godt jeg at de ikke har kapasitet til å passe på for folk sånn. Må jo være enklere for deg enn dem å huske på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 14. desember 2003 #5 Del Skrevet 14. desember 2003 Da jeg spurte om de kunne sende meg en e-post om to måneder, eller legge bestillingen på vent fikk jeg et frekt svar om at dette måtte jeg kunne huske på selv, og skrive inn i filofaksen min... Jaha, så de har fått primadonnanykker alt nå det lover ikke godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 15. desember 2003 #6 Del Skrevet 15. desember 2003 Ja, for selvsagt skal de som sitter der som selgere, og får nye lister med hundrevis av navn til en stadighet huske på at "ja, denne og denne og denne skal ringes om to måneder, disse 5 her om 3, og denne her om et år".... Det ER da langt lettere for deg å huske det enn for en selger som forholder seg til gaaaaaanske mange (og muligens ikke engang jobber der lengre når din bindingstid går ut...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 15. desember 2003 #7 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg kaller ikke dette dårlig kundeservice, hvordan skal Chess klare holde styr på hvem som skal kontaktes når ? Mye greiere for deg å heller ta kontakt når bindingstiden er gått ut og det er aktuelt for deg å bytte til Chess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 15. desember 2003 #8 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg kaller ikke dette dårlig kundeservice, hvordan skal Chess klare holde styr på hvem som skal kontaktes når ? Mye greiere for deg å heller ta kontakt når bindingstiden er gått ut og det er aktuelt for deg å bytte til Chess. Får da være måte på hvor mye de skal holde styr på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #9 Del Skrevet 15. desember 2003 telenor gjør faktisk dette. jeg har jobbet med dette og vi skrev inn om hvor lang tid de skulle ringes tilbake og så kom de listene opp igjen da! Så det er mulig, men de har kanskje et annet datasystem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå