skandale Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Skal bestille en hårkur i julegave og har aldri handlet hos noen av de ovennevnte før. Ser det er billigere hos feelunique, men hvordan er leveringstiden? Rekker de fram før jul? Den koster 250 kr hos blivakker og 13 £ hos feelunique så det er jo enda mer å spare på å kjøpe der... Hva sier dere?
Gjest SnowLeopard Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Feelunique er superkjappe! Tror jeg fikk varene etter en uke, de ble sendt dagen etter jeg bestilte. MEN jeg bestilte i en "rolig tid" da, vet ikke hvordan det er nå før jul. 1
skandale Skrevet 28. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2011 Sier du det? For jeg mener å ha lest i en tråd her at de kunne bruke opptil fem uker - eller har jeg blingsa helt? Men hvis det stemmer er det jo et enkelt valg! Flere erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Jeg har alltid fått det jeg har bestil fra Feelunique innen 2 uker. Men kan ikke love deg at det vil gå så raskt med deg, særlig siden det snart er jul.
Gjest Iah Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Jeg har opplevd både og med Feelunique. Nå sist gikk det veldig fort, ca en uke. Men jeg har oftere opplevd leveringstider på 3 uker og mer.
Gjest SnowLeopard Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Sier du det? For jeg mener å ha lest i en tråd her at de kunne bruke opptil fem uker - eller har jeg blingsa helt? Men hvis det stemmer er det jo et enkelt valg! Flere erfaringer? Jeg har også hørt mye forskjellig ja. Jeg har vel bestilt en 5-6 ganger, alle gangene i "lavsesong", og på det meste har varene brukt 9 dager fra best.dato til den har ligget i postkassen min.
skandale Skrevet 28. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2011 Så flott at mange svarer! Er jo veldig fristende å spare den hundrelappen og bestille fra feelunique, så kontaktet kundeservicen deres for å høre hva de hadde å si om saken. Dersom de kan garantere at den kommer før jul er det jo greit! Har noen kontaktet dem før? Hvor lang tid bruker de på å svare på henvendelser?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Min erfaring er at det som regel går veldig raskt (1 uke)de gangene pakken ikke blir stoppet i tollen. De gangene den blir stoppet i tollen kan det ta evig lang tid (det lengste jeg har opplevd er ca 3 uker). Jeg har sendt mail til de en gang, og da svarte de neste dag. Men det varierer sikkert det også.
Gjest Gaby Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 (endret) Jeg bestilte fra dem i går, i ordrebekreftelsesmailen står følgende: "Thank you for shopping at feelunique.com. We have received your order and it is now being processed. Your items will be despatched within the next business day by Royal Mail First Class Post. Standard delivery time to Norway is 5-7 working days." Blir spennende og se hvor lang tid det tar, jeg kan gi deg en update når pakken kommer. Du har sikkert bestilt noe til da, men kan jo være kjekt for oss alle å vite hvordan det ligger an nå! Edit: Pakken min er under tollgrensa. Endret 28. november 2011 av Gaby
Gjest Armule Skrevet 28. november 2011 #10 Skrevet 28. november 2011 (endret) Som noen nevner her, stoppes den i tollen vil det ta lengre tid før den kommer frem. Noe som ikke er feelunique sin feil, men en risiko man må ta edit: at pakken er under tollgrensa betyr ikke at den automatisk slipper gjennom tollen. Den kan bli tatt inn som stikkprøve, om man er uheldig. Endret 28. november 2011 av Cervix
skandale Skrevet 28. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2011 Har nå bestilt, blei godt under tollgrensa. Jeg tror ikke jeg kødder når jeg sier at 80 % av mine tollfrie pakker (og det er MANGE!) blir stoppa, men har ikke merka meg at det tar lengre tid av den grunn? Eller kanskje det bare er normalen min som er treg pga dette. Uansett, så tipper jeg denne kommer i god tid før jul. Den kommer rett til mottaker så kommer ikke til å få vitte nøyaktig når den kommer, men tusen takk for all hjelp i denne tråden. Kvinneguiden!
Gjest Gaby Skrevet 28. november 2011 #12 Skrevet 28. november 2011 Jeg tror ikke jeg kødder når jeg sier at 80 % av mine tollfrie pakker (og det er MANGE!) blir stoppa Kanskje det er derfor mine alltid slipper gjennom 1
Gjest SnowLeopard Skrevet 29. november 2011 #13 Skrevet 29. november 2011 Mine blir også alltid stoppa... merkelige greier
Azure Skrevet 29. november 2011 #14 Skrevet 29. november 2011 Får dere mail når varene er sendt fra feel unique?
Serenity_ Skrevet 29. november 2011 #16 Skrevet 29. november 2011 jeg har handlet en del på feelunique og er veldig fornøyd med de. Har ikke opplevd at det går tregt, eller at jeg har fått ødelagte pakker/varer - noe som er veldig viktig for meg siden jeg hater å styre med å sende tilbake og slikt :gjeiper: Fristen til feelunique for julehandel er 5. desember - altså på mandag. Man kan selvfølgelig bestille etter den datoen, men da garanterer de ikke levering før jul.
Kassiopeia Skrevet 2. desember 2011 #17 Skrevet 2. desember 2011 Jeg bestilte min første pakke hos feelunique, og hadde egentlig ikke regnet med å få den før jul. Men jeg fant den i postkassen i dag, bare 4 dager etter den ble bestilt. Så jeg er veldig fornøyd med dem! Hadde også regnet med at jeg måtte betale den ut på posten, på grunn av tollavgift, men jeg fikk bare regningen sammen med pakken. Nå er jeg spent på å se om de er like raske å betale tilbake toll!
Gjest Gaby Skrevet 4. desember 2011 #18 Skrevet 4. desember 2011 Pakken min kom fram på fredag! Det tok bare 5 virkedager!
skandale Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #19 Skrevet 4. desember 2011 Jøss, jeg betalte en tjuekroning ekstra for rask levering og mottakeren har ennå ikke fått pakken. Rart. Da er det sikkert tollen som stopper meg IGJEN!
Casall Skrevet 4. desember 2011 #20 Skrevet 4. desember 2011 Feelunique, helt klart. Pleier å få pakken etter 7-8 dager, aldri vært noen problemer. Og billig, ikke minst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå