-ida- Skrevet 14. desember 2003 #1 Skrevet 14. desember 2003 Nå har jeg bestilt kjole på bridesave.com. Er kjempe spent men håper alt kommer til å gå bra. Prøvde den på Lillestrøm i heøga og den satt som en drøm, akkurat min farge og str hadde de inne. Jeg ble forelsket. Men den koster jo 14 000 her til lands og det er for mye i mine øyne. Derfor håper vi den kommer fra Usa og alt går bra. Har litt vondt i magen men men. Det er drømmekjolen, den heter olympia og er fra Maggie Sottero.
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #2 Skrevet 14. desember 2003 Det går sikkert kjempefint! Kjolen er nydelig også :blunke:
Holly Hobbie Skrevet 14. desember 2003 #3 Skrevet 14. desember 2003 Så deilig det må være å ha kjolen (nesten) i boks! Olympia er en kjempefin kjole, så jeg skjønner at du er fornøyd! Holder på å bestemme meg for hvilken kjole jeg skal ha og skal bestille den fra Bridesave jeg også!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 15. desember 2003 #6 Skrevet 15. desember 2003 Så rart!! Den var jeg og prøvde i helgen også - og tror jeg kommer til å gå for den. Den er helt N-Y-D-E-L-I-G!!!!!! Gratulerer!
Lala Skrevet 15. desember 2003 #9 Skrevet 15. desember 2003 Den kjolen er blant mine favoritter også. (Har bare sett bilder jeg da, men den er nok enda nydligere i virkeligheten.) Maggie Sottero har veldig mange fine kjoler syns jeg.
-ida- Skrevet 15. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2003 Det er definitivt min drømmekjole!!! Gleder meg til den kommer
Ninach Skrevet 16. desember 2003 #11 Skrevet 16. desember 2003 Ida: Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig kjole! Jeg prøvde den kjolen på brudekjolesalget i september og falt pladask for den, men endte opp med å kjøpe en annen fordi noen andre tok den og kjøpte den før jeg var ferdig med å prøve to andre kjoler! Ninach var tydeligvis ikke flink nok til å passe på saker og ting!! Jeg endte opp med å kjøpe MS Moulin Rouge isteden, men nå må jeg selge den og kjøpe en annen istedenfor, fordi vi skal ha baby ( )! Nei, det skal jammen meg ikke være lett!! 8) Lykke til med kjolen, Ida, grattis,grattis!! Klem Ninach
-ida- Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #13 Skrevet 16. desember 2003 Gratulerer så mye med babyen som er på vei!!!
Snurre Skrevet 16. desember 2003 #14 Skrevet 16. desember 2003 Jeg har nesten lik kjole, men min heter Seattle Marie og har en litt annen skjering over brystet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå