Gå til innhold

Finnes det pene vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert eneste år saumfarer jeg butikkene etter et par varme vintersko uten hæl, som kan brukes til både bukse og skjørt og som er litt "pene". Men alt jeg finner er stygge uggs, militærboots eller bestemorsko.

Nå er jeg lei av å skli rundt på sko med for mye hæl bare for å ikke ødelegge antrekket totalt, så da henvender jeg meg til dere!

Er det noen som har funnet en løsning på dette problemet? Noen som har funnet en vintersko som kan funke med det meste, inkluder skjørt og kjoler?

Vis meg, i så fall! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frister de jeg har? Fra Bruberry...

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Bruberry? Et kopi-merke? De var litt tacky, tipper du spøker.

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 2
Skrevet

Bruberry? Et kopi-merke? De var litt tacky, tipper du spøker.

Tror du ikke det var en trykkleif da? ;)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Tror du ikke det var en trykkleif da? ;)

Når de er såpass grelle tolker jeg det bokstavelig. Kan ikke tro Burberry selger noe sånt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sansen for tjukkelester, noe som gjør at de fleste skoene jeg har fungerer fint selv om det er kaldt og til dels fuktig.

Gjest Grønnblomst
Skrevet

:spy:

• Liker 1
Skrevet

Når de er såpass grelle tolker jeg det bokstavelig. Kan ikke tro Burberry selger noe sånt.

Men det gjør de faktisk. Burberry Vinterboots

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kunne noe slikt som dette være noe ?

Ecco pleier normalt å ha ganske ok utvalg pene vintesko :)

Skrevet (endret)

Hva med disse?

De nummer to der var ganske fine. Jeg skal se nærmere på de! Tusen takk for tips. :)

De passer ikke helt til stilen min for øvrig, jeg er kanskje litt mer rockete enn det. Men tusen takk for tips! :)

Jeg har sansen for tjukkelester, noe som gjør at de fleste skoene jeg har fungerer fint selv om det er kaldt og til dels fuktig.

Ja, jeg pleier også å ende opp på det, men har funnet ut at jeg må ha noe som ikke er så himla glatt, for jeg er lei av å gå som ei åtti år gammel dame som er redd for lårhalsen sin. ;)

Kunne noe slikt som dette være noe ?

Ecco pleier normalt å ha ganske ok utvalg pene vintesko :)

Takk for tips, skal stikke innom Ecco! :)

--

Og til dere andre, hvorfor i alle dager gidde å svare i en tråd bare for å være kjip og slenge dritt?

Endret av kisskissbangbang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...