AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg skal reise til Hawaii den 7.des. Og har noen spm i forbindelse med turen... Flyet mitt går 0735 fra gardemoen, derfor må jeg fly dit på kvelden den 6.des. Er det mulighet for å bare ligge på flyplassen i ankomsthallen for eksempel, eller må jeg ta inn på hotell? Er det trygt å sovne der, sammen med bagasjen, eller er det stor risiko for å bli frastjålet ting? Så, skal jeg innom los angeles på vei tilbake til norge, og der ankommer jeg 05.45 og neste avgang er 16.30... Er det muligheter for å få seg litt søv der? Noen som har vært i samme situasjon, eller som kjenner til flyplassen og mulgihetene? Så står det på billetten at 1630 går flyet videre til london, og at reisetide er på 10 timer, kan dette stemme? skal da lande i london 10.45.... Et siste spørsmål, det viktigste kanskje... Jeg lander i oslo 20.10, og flyet mitt videre hjem går klokken 22.00. Har jeg nok tid, mtp finne bagasje, sjekke inn på nytt osv...? Håper på svar. På forhånd takk
Antlers Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 De opererer vel med lokaltid på flybillettene, så reisetid stemmer nok, selv om tidspunktene ser litt rare ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå